Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vzhledem k tomu, že mne zaujal inzerát na výuku jazyků, požádala jsem o kurz angličtiny. Ze společnosti LING Intelligence jsem dnes dostala společností PPL obálku, kde byly pokyny jak aktivovat účet. Bohužel po zadání odkazu
www.lingintelligence.com/activation nedošlo k otevření a následný aktivační kód je k ničemu. Škoda, takovéto jednání společnosti odrazuje zákazníka, který v dobré víře uhradí nemalou finanční částku.
Jedná se o jazykový kurz angličiny
Neprodleně vrátit uhrazenou požadovanou finanční částku v plné výši 990 ,-CZK zákazníkovi.
Nechci si jenom postěžovat, bohužel jsem o této společnosti neměla žádné jiné reference, o stížnostech jiných zákazníků jsem se dvěděla teprve, když jsem se sama chtěla přihlásit k používání zakoupeného produktu.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.