Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32644Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2019, před 6 lety

ŠÁRKA BÍROVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den,
Celý den čekám na doručení zásilky DR0014126638T, ráno mi byla zaslána sms o doručování 8-14 hodin, první telefonát na číslo doručovatele byl v 14:59, druhý 15:36 samozřejmě telefonát nezvedl. Taktéž tel.603488646 na Depo byl 17:44 nepřijatý, jediný kdo reaguje na volání je Call centrum ale to mi bohužel dodá jen další čísla, která nikdo nezvedá: (viz referenční údaje)( voláno v čase od 17:40) stihla jsem ještě pracovnici na poště 106, která mi tvrdila, že balík tam není a nemůže mi nijak momentálně pomoci, ale najednou dorazil mail, že nejsem k zastižení a uložená zásilka je na poště 106 Malinová.
Další volný den, který mám volný je až příští pátek a to mne čekají lékařské prohlídky a další důležité pochůzky ( matka je po dvojnásobné CMP ), ve dnech kdy pracuji se domů vracím až po 22.hodině.
Připadá mi jako výsměch doporučení řešit vše až následný týden v pondělí!
Balík samozřejmě potřebuji a když bude poslaný zpět odesílateli, bude mít tato solidní zahraniční firma škodu a já se již nyní cítím poškozená a moje dobré jméno slušného a včas platícího zákazníka je pošpiněno.
Nehodlám dnešní zážitek s Českou poštou nechat jen tak odeznít, v minulosti jsem takto ,,nezastižena,, byla minimálně dvakrát, jenomže to nebyla až tak bezvýchodná situace. Poslala jsem stížnost mailem, ale to bohužel nenapraví škodu.


Produkt

údajné nezastižení při doručování zásilky DR0014126638T - celý den jsem doma :)


Požadované řešení

Doručení zásilky, (bohužel dokud se toto nevyřeší, tak jsem bez objednaného zboží a bez možnosti ho získat, vzhledem k výhodné ceně, věrnostnímu programu prodejce)
Náprava neschopnosti pošty zajistit službu
Náhrady za čas strávený celodenním čekáním se asi nedočkám, ale upřímnou omluvu by měl dostat každý právem nespokojený zákazník a v neposlední řadě i odesílatel - firma která doplácí na lajdáctví ČP


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 15:40, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.