Společnost


Ticketlive PRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#32646Nevrácené peníze za muzikál

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2019, před 6 lety

Eva Bláhová

Znění stížnosti

Peníze jsme poslali přes účet na muzikál tři oříšky pro Popelku. Muzikál zrušen, peníze nevrátili.Psala jsem na email několikrát a volala a stále mi bylo řečeno , že čekají na peníze.A už se neozvali je to půl roku..Hrůza ,nikdy si už neobjednám od této společnosti a zlodějů,sprostý jednání naprostý póvl a kradou peníze,který nejsou jejich. Jednání velice ubohé a prostě žádná odezva.Nevim jestli tady je na místě zdvořilý přístup oni žádný nemají.


Požadované řešení

Vrátit moje peníze za vstupenky na muzikál tři oříšky pro Popelku účet mají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2019 10:10, před 6 lety

Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Případnou žalobu musí spotřebitelka podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2019 15:55, před 6 lety

Dobrý den,

přesně jak je uvedeno v našich Všeobecných obchodních podmínkách, naše společnost pouze zprostředkovává vydání vstupenek. Vyplácení závisí na pořadateli. V tuto chvíli se s pořadatelem řeší určité administrativní kroky k tomu, aby nám poskytl částku k vyplácení.

Samozřejmě nás tato situace velmi mrzí a děláme vše pro to, aby došlo k dořešení toho problému v co možná nejkratší době.

Děkujeme, tým Ticketlive

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2019 21:17, před 6 lety


Eva Bláhová

Ano Tiketlive, stále stejná písnička.Vaše webové stránky s recenzemi mluví za vše.Od Vás zákazníci nedostali peníze za dva roky po zrušení muzikálu.Zajimave je , že s ostatními portály pořadatel komunikuje a s vámi ne, stále je problém na vaši straně.Vy chcete peníze předem taky ,v tom případě jste úplně zbytečný portál to si mohu koupit od pořadatele sama.Vy ručíte logicky za naše peníze , které jste měli od nás na muzikál a peníze by stále měli být na vašem účtu .A když je představení zrušeno, tak je jen přeposlat. U Ticketportalu, tam problém není a nikdy nebyl a , když byl ihned se řešil.A tak by to mělo být ,s tím se i musí počítat v podnikání, že něco Bláhová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 06:17, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2019 09:38, před 6 lety

Dobrý den,

bohužel opravdu nevíme, jak uzavřené smlouvy mají jiné ticketingové společnosti s pořadatelem.

Jak říkáme, situace nás mrzí a děláme co je v našich silách, aby nám pořadatel poskytl částku k vyplácení a vše se vyřešilo.

Děkujeme, tým Ticketlive

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.6.2019 21:13, před 6 lety


Eva Bláhová

Ano to určitě

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2019 16:28, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.