Počet nahlášených stížností: | 432 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 4 |
V lednu jsem si objednala zboží, zaplatila jsem předem a čekala. Bohužel jsem nijak nepročítala obchodní podmínky a obchod si ani neověřila - školácká chyba!!! Po cca 2 týdnech jsem zaslala mailový dotaz, proč mi nebylo zboží dosud zasláno? Telefonický kontakt jsem nikde nenašla :( Bez odezvy. Tak jsem začala pátrat a zjistila jsem, že jsem pěkně nalítla. Tak jsem tedy čekala a čekala a čekala...... v LEDNU mi balíček dorazil. Byl to hadr z Číny. Poslala jsem písemné odstoupení od smlouvy a balíček zpět. Ten se mi vrátil - adresát si ho nevyzvedl. Tak už jsem se hodně naštvala a napsala ostrý mail. Balíček jsem odeslala podruhé a zase čekala. Peníze nikde :( Tak jsem se ještě jednou připomněla. Dnes, tj. 11.5.jsem dostala peníze zpět na účet, bez dvou poštovných a peněz za pojištění zásilky. Opravdu velice neseriózní "obchodník"!!!
nákup plesových šatů
Jelikož obchodník nesplnil podmínky dodání zboží,které má uvedené v obchodních podmínkách - tj. doba dodání zboží do 40 dnů u položek skladem u dodavatele, požaduji vrácení dvou poštovných, které jsem zaplatila,abych zboží vrátila.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem, přičemž dodržela zákonné lhůty i postupy, a nepřijetím zboží zpět jí byla způsobena škoda (musela zboží posílat znovu), má nárok na uhrazení této škody, neboť společnost jí tuto škodu způsobila porušením zákonné povinnosti.
Jako vhodné se tedy jeví vyzvat společnost o uhrazení jednoho zbytečného zaslání zboží (na proplacení navrácení obou by měla spotřebitelka nárok pouze za předpokladu splnění podmínky stanovené v ustanovení § 1832 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, tedy že by podnikatel neupozornil spotřebitele o povinnosti nést tyto náklady sám, například v obchodních podmínkách).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.