Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co mám dělat. V T- mobile jsem už 6 krát reklamoval telefon Samsung galaxy S3. Už mám uznané tři reklamace. Když jsem chtěl naposledy odstoupit od kupní smlouvy po tředchozích 3 uznaných reklamaci tak mi oznámili že se v servisu nic neprojevilo. Zavady na MT jsou: zamrzá, vypíná se, nikdo se na MT nemůže dovolat, nereaguje, dolní zadní části MT se přehřívá, nefunguji sluchátka.
Předem děkuji. Havlín
Zasílal jsem už i video i přes to mi řekli že se závada neprojevila.
Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě, že již byly uznané předchozí vady a nyní společnost tvrdí, že se vada neprojevila, lze zkusit natočit projev vady na video a tím prokázat její výskyt či projev. Pokud by prodejce nepřistoupila ani na takový důkaz projevu vady, bylo by třeba nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem, který by zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.