Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3265Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2014, před 11 lety

František Havlín

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat co mám dělat. V T- mobile jsem už 6 krát reklamoval telefon Samsung galaxy S3. Už mám uznané tři reklamace. Když jsem chtěl naposledy odstoupit od kupní smlouvy po tředchozích 3 uznaných reklamaci tak mi oznámili že se v servisu nic neprojevilo. Zavady na MT jsou: zamrzá, vypíná se, nikdo se na MT nemůže dovolat, nereaguje, dolní zadní části MT se přehřívá, nefunguji sluchátka.
Předem děkuji. Havlín


Produkt

Zasílal jsem už i video i přes to mi řekli že se závada neprojevila.


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2014 10:16, před 10 lety

V případě, že již byly uznané předchozí vady a nyní společnost tvrdí, že se vada neprojevila, lze zkusit natočit projev vady na video a tím prokázat její výskyt či projev. Pokud by prodejce nepřistoupila ani na takový důkaz projevu vady, bylo by třeba nechat výrobek posoudit nezávislým odborníkem - soudním znalcem, který by zpracoval znalecký posudek. V případě, že by byl ve prospěch kupujícího, má nárok i na proplacení ceny znaleckého posudku jako nákladu spojeného s reklamací.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 10:11, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.