Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupeni licence k pc hram :č.obj.4190640904 jem neobdržel stranku ke staženi těchto her jako u Steamu(jsem registrovan) tak i u GOG.com kde je u obou možnost pc hry pouze koupit.Jelikož nemam možnost si hry stahnout bez licenci (ktere jsem si u Vas zakoupil) je pro mne tenhle nakup nevyhovujici.
Co dale? Informace od pani N. byli strohe a neuplne no spiš mně dojal jeji spusob prace -10bodu.Takovy to lidi u mne nevzbuzuji chut a zajem neco od vase společnosti v budoucnu nakupovat. Manželka pracuje jako prodavačka v obchode,ma nadorove onemocneni no jeji přístup k zakaznikum hlboce převyšuje komunikativnost a ochotu poradit v připadě pani N. ktera pro vaši společnost vyřizuje telefonicky reklamace.
PS:O zboži nemám zájem.Co s tím hodlate dělat?
Reklamace zakoupeni licence pro pc hry bez jejich stažitelného obsahu.
Změna chováni v řešeni reklamaci se zákazníky-Náš zákazník,náš pán.
|
Tweet |
Ustanovení § 2161 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, stanovuje případy, kdy je věc vadná. Za vadu věci se bude považovat, pokud věc nebude mít vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné. Věc bude také vadná, pokud se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá. Věc také musí odpovídat jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze.
Má-li věc vady, může spotřebitel žádat opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je však možné pouze v případě, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Nelze-li vadu odstranit opravou věci nebo dodáním nové věci (např. proto, že vadou trpí celá série), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Jestliže tedy v daném případě nebyl spotřebitel při koupi seznámen, kde má licenční klíč aktivovat, naopak se důvodně domníval, že se hra aktivuje na službě Steam nebo GOG.com, měl by uplatnit reklamaci.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.