Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Neuplne informace a hlavne NEPRAVDIVE INFORMACE na pobocce
Prevedla jsem smlouvu pausalu ze sestry na sebe s tim ze mi daj k tarifu S tel.za nec.400kc a pak budu splacet 150kc/mes.Pan na pobocce mi vysvetlil ze tak nelze ze bych nemela neomezene sms tak mi nabidl tarif M pry za 749kc a za tel.chtel 2003kc tak jsem to zaplatila nasledujici den jsem zjistila na strankach tmobile ze mam pausal 799kc a pri tomto tarifu mel byt tel.za 1kc to pry ale pouze u noveho cisla jak mi sdelil operator a ze mi na pobocce dali nevyhovujici tarif ze tam mam jit a nechat si tarif zmenit zpet na S tarif ze mi maji dat sms zdarma ze to tak ma na starosti ten co se mnou smlouvu sepisuje kdyz jsem na pobocku prisla tak se mi pan VYSMAL s tim ze to neni pravda ze mu mam dat cislo kdo mi to nakecal volala jsem na infolinku takze to neslo a smlouvu vypovedet mi taky nechce i kdyz jsem ji uzavrela 9.5.2019 takze to je 2.den chtela jsem u nich zustat jen jsem chtela zpatky svuj tarif za 500kc neomezene volani a sms s tim ze budu splacet tel.po 150kc tel a na ruku nec.400kc jedna se o tel. Huawei y6 2019 jsem u tmobile vic jak 10 let nikdy problem nebyl ale po tomhle az odklepu 2 roky smlouvy s tmobilem uz nechci nic mit pokud se tohle nevyresi vsude jsou jine informace na pobocce, na strankach i na infolince
Chtela bych zpet tarif S s neomezenym volanim a sms do vsech siti s tel.na splatky po tech 150kc jak uvadite na vasich strankach o nic jineho mi nejde pripadam si hodne podvedena ze strany Tmobile
|
Tweet |
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.