Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den,po druhěm měsíci vyučtování nesouhlasím s tarifem,který mě někdo přidělil,nebot mé byl tarif navýšen o 200Kč s čím nesouhlasím a už jedmou jsem toto reklamovala tarif mě byl snížen,příší měsíc zase zvýšen i když jsem byl telefonicky ujištěn že mě jako dlouhodobému zákaznikovi bude tarif snížen,což se nestalo.Byl jsem se službami spokojen a do obnovení nové smlouvy.Žádám Vás tímto o snížení tarifu,jak mě bylo slibováno,nebot jako důchodce nemám zapotřebí,aby mě samovolně někdo tarif zvýšil.Když mě nebude vyhověno ukončím s Vámi smlouvu a přejdu k jinému operátorovi,nebot si myslím že toto se dobrým zákazníkům nedělá.Děkuji Čermák Vlastimil 774257022
Změna smlouvy a tarifu,jak mě bylo slibováno,nebo odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, pane Čermáku,
rádi nastavení tarifu i Vyúčtování zkontrolujeme na základě reklamace. Tu můžete poslat přes online Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo poštou na adresu:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dobrý den,byl bych rád aby se vše vyřešilo,nebot toto nebylo fer,nemíním volat každý měsíc na operátora.Děkuji za vyřízení
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.