Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#32653Nesprávná platba,jiný tarif,smlouva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2019, před 6 lety

Vlastimil Čermák

Znění stížnosti

Dobrý den,po druhěm měsíci vyučtování nesouhlasím s tarifem,který mě někdo přidělil,nebot mé byl tarif navýšen o 200Kč s čím nesouhlasím a už jedmou jsem toto reklamovala tarif mě byl snížen,příší měsíc zase zvýšen i když jsem byl telefonicky ujištěn že mě jako dlouhodobému zákaznikovi bude tarif snížen,což se nestalo.Byl jsem se službami spokojen a do obnovení nové smlouvy.Žádám Vás tímto o snížení tarifu,jak mě bylo slibováno,nebot jako důchodce nemám zapotřebí,aby mě samovolně někdo tarif zvýšil.Když mě nebude vyhověno ukončím s Vámi smlouvu a přejdu k jinému operátorovi,nebot si myslím že toto se dobrým zákazníkům nedělá.Děkuji Čermák Vlastimil 774257022


Požadované řešení

Změna smlouvy a tarifu,jak mě bylo slibováno,nebo odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 14:14, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2019 19:31, před 6 lety

Dobrý den, pane Čermáku,

rádi nastavení tarifu i Vyúčtování zkontrolujeme na základě reklamace. Tu můžete poslat přes online Reklamační formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo poštou na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2019 09:42, před 6 lety


Vlastimil Čermák

Dobrý den,byl bych rád aby se vše vyřešilo,nebot toto nebylo fer,nemíním volat každý měsíc na operátora.Děkuji za vyřízení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.7.2019 06:21, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2019 15:55, před 5 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.