Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32655Řezníkova čerstvá porce - vepřové maso 500g, hovězí maso 500g

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2019, před 6 lety

Marcela Berková

Znění stížnosti

Dobrý den, v prodejně Lidl v Plzni jsem dne 10.5.2019 zakoupila vakuově balené mleté maso, vepřové i hovězí. Nevím, co se stalo s kvalitou, ale tohle je děs. Toho maso jsem kupovala velmi ráda a často. Maso vždy vonělo, bylo dobré, konzistence jak když ho právě namelete. Včera zakoupené maso je hrozné. Složení se dle popisu nezměnilo. Stále je deklarováno 100 % masa. Ovšem obě masa byly něčím cítit, ani ne zkažené, ale jakýsi cizí pach tam byl. Nicméně se mi nezdálo zkažené, takže jsem ho zpracovala na pečenou sekanou. Už při míchání masové směsi se mi maso lepilo divně na ruce a bylo jakési "matlavé" a blátivé. Může se stát, může být víc tučné, na kvalitě by to ale nic měnit nemělo. Při dopečení standardním způsobem se však hmotnost masa nepřiměřeně změnšila, a to na polovinu svého původního objemu i váhy! Na balení to sice uvedené není, ale přijde mi, že bylo maso napíchané vodou. Maso bylo pečené pouze na dvou lžících rostliného oleje v plochém pekáčku. Přesto se vypekla asi sklenička a půl tekutiny. Nemám pohužel váhu, abych maso po upečení převážila, ale nepřiměřená ztráta objemu sama je evidentní.


Produkt

Vepřové a hovězí maso mleté, Řezníkova čerstvá porce, zakoupeno 10.5. v Lidlu Plzeň, datum spotřeby 13. a 14.5. 2019


Požadované řešení

Pokud bych mohla požadovat vrácení peněz, přištoupila bych k tomu, ale zpracované pečené maso asi sotva budu reklamovat. Dle zákona bych měla mít právo na odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
Také žádám o relevantní testy složení masa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 10:11, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.

Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.5.2019 13:11, před 6 lety

Dobrý den, paní Berková,

mrzí nás, že jste si na mase pochutnala. V první řadě se chceme striktně ohradit vůči Vašemu tvrzení o nástřiku vody. Jak jistě víte, maso se z valné většiny skládá z vody, která se během doby údržnosti z masa přirozeně uvolňuje ve formě masové šťávy. S výsekovým masem neprovádíme žádné pochybné operace typu nástřik vody a podobně. Abychom mohli provést řádné testy, potřebujeme od Vás znát číslo šarže výrobku, které najdete přímo na obalu. Můžete nám ještě upřesnit, v jaké plzeňské prodejně konkrétně jste maso zakoupila?

Do budoucna bychom Vám radili, abyste maso, pokud s ním nejste spokojená, vrátila. Jedině takto Vám za něj můžeme vrátit peníze. Poté, co jej zkonzumujete, to již bohužel není možné.

Děkujeme za pochopení, s pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.5.2019 14:34, před 6 lety


Marcela Berková

Dobrý den, děkuji za reakci. Obaly od masa už nemám, ale etikety ze zadní strany plastových obalů jsem si nafotila. Pokusím se je opsat, případně prosím o e-mail, kam můžu fotky obalů poslat.
Lidl nepodezírám, že s masem jakkoliv manipuloval, to je věc výrobce, samozřejmě.

Upečené maso, i nezkonzumované, do 60 km vzdálené prodejny je opravdu nereálně vozit nebo zasílat. To jistě pochopíte i u vás na ústředí.
Po pravdě, dovedu si představit, jaké pobavení bych způsobila u prodavaček, kdybych jim přinesla upečenou sekanou a dožadovala reklamace zakoupeného zpracovaného masa.
I vy si musíte být vědomi, že takováto reklamace by mohla být zamítnuta s tím, že bylo s masem manipulováno, jak být nemělo.

Každopádně kvalita masa uvedeného výrobce se během měsíce razantně změnila. Mleté maso prakticky nekupuju jiné, takže změna konzistence a kvality byla evidentní.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2019 09:54, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitelce sdělit žádané údaje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 06:15, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2019 10:38, před 6 lety

Dobrý den, paní Berková,

jak jsme Vám již napsali, je nám líto, že Vám sekaná nechutnala. Dle našich laboratorních testů, které pravidelně provádíme, je prodávané maso v pořádku.

Abychom Vám mohli vrátit peníze, musíte maso (ať upečené či syrové) zavést zpět do prodejny. Reklamace obalu bez konkrétního produktu by mohla být posléze zneužita. Takto navíc můžeme provést potřebné prověření.

Děkujeme za pochopení a přejeme fajn den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2019 11:31, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že v tomto případě již komunikaci není příliš kam posunout, stížnost uzavíráme. Pokud chce spotřebitelka zaslat informace k masu společnosti tak, aby je mohla prověřit, může tak učinit přes kontaktní formulář na stránkách společnosti: https://www.lidl.cz/cs/kontakt.htm.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.