Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32661Neadekvátne správanie sa zamestnanca Security a predajcu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2019, před 6 lety

PhDr. Kornélia Babiaková

Znění stížnosti

Dobrý deň. Dnes 11.5.2019 o 17.22 hod. sme s manželom v Brne na Dorných v obchodnom centre Tesco navštívili predajňu Sort Direct. Zdržali sme sa tam celkom dlho, pretože sme hľadali tovar značky Calvin Klein a bohužiaľ nablízku bol stále len zamestnanec Security. Nakoniec sme jeho museli poprosiť o informácie ohľadne produktu. Mala som v rukách pánske plavky červené a modré, ale krátko pred zaplatením som modré vrátila na stojan na pôvodné miesto. Po zaplatení pri východe nás zastavil Security s tým, aby sme ukázali tašku. V poriadku, bez problémov sme vyložili tovar, ale vzápätí nás hneď obvinil, že kde máme modré pánske plavky. Vravela som, že som tovar vrátila na miesto, pochyboval o tom, požiadal ma, aby som ukázala presne miesto. Odišla som mu ukázať miesto a začal ma nemilo obviňovať, že tie plavky chýbajú a nevrátila som to tam, že som ich ukradla. Otvorila som mu kabelku, ktorá bola samozrejme prázdna a vrchol všetkého bol, keď on aj predajca požiadali manžela, aby vyzliekol nohavice, pretože predpokladajú, že tie plavky má na sebe. Toto správanie bolo neprofesiolnálne,drzé a primitívne, nakoľko zamestnanec vôbec nebol presvedčený o svojej pravde a celý čas namiesto predajcu sa k veci vyjadroval zamestnanec Security. Požiadala som ich, aby zavolali políciu, ale samozrejme pri tejto reakcii už ustúpili. Žiadam, aby sa zamestnanci Security aj predajca ospravedlnili.


Požadované řešení

Ospravedlnenie sa zo strany zamestnanca Security a predajcu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 09:17, před 6 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 08:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.