Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň. Dnes 11.5.2019 o 17.22 hod. sme s manželom v Brne na Dorných v obchodnom centre Tesco navštívili predajňu Sort Direct. Zdržali sme sa tam celkom dlho, pretože sme hľadali tovar značky Calvin Klein a bohužiaľ nablízku bol stále len zamestnanec Security. Nakoniec sme jeho museli poprosiť o informácie ohľadne produktu. Mala som v rukách pánske plavky červené a modré, ale krátko pred zaplatením som modré vrátila na stojan na pôvodné miesto. Po zaplatení pri východe nás zastavil Security s tým, aby sme ukázali tašku. V poriadku, bez problémov sme vyložili tovar, ale vzápätí nás hneď obvinil, že kde máme modré pánske plavky. Vravela som, že som tovar vrátila na miesto, pochyboval o tom, požiadal ma, aby som ukázala presne miesto. Odišla som mu ukázať miesto a začal ma nemilo obviňovať, že tie plavky chýbajú a nevrátila som to tam, že som ich ukradla. Otvorila som mu kabelku, ktorá bola samozrejme prázdna a vrchol všetkého bol, keď on aj predajca požiadali manžela, aby vyzliekol nohavice, pretože predpokladajú, že tie plavky má na sebe. Toto správanie bolo neprofesiolnálne,drzé a primitívne, nakoľko zamestnanec vôbec nebol presvedčený o svojej pravde a celý čas namiesto predajcu sa k veci vyjadroval zamestnanec Security. Požiadala som ich, aby zavolali políciu, ale samozrejme pri tejto reakcii už ustúpili. Žiadam, aby sa zamestnanci Security aj predajca ospravedlnili.
Ospravedlnenie sa zo strany zamestnanca Security a predajcu.
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.