Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den,
koupil jsem si v Penny včera, (v té vedlejší vaší místnosti,jak se prodávají lahůdky, uzeniny, čerstvé maso a tak podobně), karbanátek, ale byl tak přesolený, že se to nedalo jíst.
Vůbec uzeniny jsou poslední dobou obecně strašně přesolené můžete mi vysvětlit proč je to všechno tak strašně přesolené? Vždyť to normální člověk nemůže koupit jedině nějaký závislák na soli!
Vždyť je to strašně nezdravě na srdce zadržuje toho vodu v těle.
Já vám to nebudu kupovat vůbec, ani ty uzeniny, ani tyhlety přesolene potraviny!
Poraďte mi prosím jak u vás koupit nepřesolenou uzeninu, teplou sekanou karbanátek a podobné výrobky, A jak když budu kupovat třeba nějakou uzeninu zjistím kolik obsahuje soli a kolik je tak normální nepřesolený limit na 100 g.
Děkuji za odpověď,
Novotný
Neprodávat přesolené potraviny, najít nějaký normální limit, spíš malinko nedosolit než šíleně přesolit.
Nepoužívat sůl jenom jako konzervant aby výrobky vydrželi 100 let ale aby se daly Normálně sníst.
Nedá se to jíst taková přesolená potravina a je to šíleně zdravotně nezdravé.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.