Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 11.05.2019 jsem si přes internet zaplatit 180kč jako měsíční premium. Dne 12.05.2019 však požaduji zrušení této služby a následného automatického prodlužování. Dále také požaduji aby tato společnost již nenakládala s mými osobními údaji.
Společnost jsem kontaktoval na service@c-date.cz kde jsem vše řádně popsal ( email: vysocinadav9@seznam.cz ID: GLQ75F93 )a uvedl požadavek na ono zrušení ve lhůtě 14dnů od zakoupení členství. Příde mi však, že společnost stále nereaguje a pouze se snaží vše pozdržovat.
premium členství
Požaduji zrušení Premium členství a následného prodlužování, smazání mého účtu. Také si přeji aby nadále nebylo nakládáno s mými osobními údaji
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
opět jsem odeslal veškeré informace na Vámi požadovanou adresu:
( zdenek.vencl@c-date.com ) a s tím i veškeré předchozí emaily, které jsem posílal a obsahují následujíci:
Interdate S.A.
C-Date zákaznický servis / výpověď
13 rue du Commerce
L-1351 Lucemburk
Lucembursko
doporučeně
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ve 14denní lhůtě.
Vážení,
dne 11.05.2019 jsem si na Vašich stránkách objednal Prémium předplatné, které má platnost 1měsíce.
Dne 12.05.2019 žádám o zrušení následného automatického prodlužování a odstupuji tak s řádným časovým předstihem od smlouvy.
email: vysocinadav9@seznam.cz
ID: GLQ75F93
Tímto využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy shora citované. Také požaduji, aby byl tento účet Vámi odstraněn, smazán a nebylo již nikterak z Vaší strany nakládáno s mými osobními údaji.
V Jihlavě dne 12.05.2019
Jan Tomek
Dobrý den,
Váš případ byl z naší strany již vyřešen. Všechny dosavadní požadavky byly také splněny. Prosíme Vás o uzavření tohoto případu.
děkujeme Vám.
Hodnocení: