Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dne 7.4.2019 jsem objednala seznam zboží mimo jiné i set zahradního nábytku Florabest. Zboží postupně přicházelo, až na zahradní stůl (který byl součástí setu). Platba za stůl 4.330,- byla stržena z účtu dne 19.4.2019
Byla jsem informována, že zboží dorazí prostřednictvím PPL nejpozději do 24.4. 2019.
Jelikož zboží v termínu nedorazilo, kontaktovala jsem Lidl i PPL, a to opakovaně jak ústně, tak i písemně. Dozvěděla jsem se z odpovědí, že zboží (prý) bylo odesláno do PPL již 16.4.2019.
Požádala jsem Lidl, aby kontaktovali PPL (já to udělala již předtím a zde jsem se dozvěděla, že prý chybu udělal Lidl, že jim to poslal jako běžný balík nikoliv nadměrný a že to měli udělat formou PPL Sprint. Nejsem odbornice přes procesy a služby PPL/Lidl, zajímá mne jen termín doručení a ten jsem se bohužel u této společnosti nedozvěděla)
Písemně jsem proto požádala Lidl jako svého smluvního partnera, ať situaci vyřeší, neboť peníze již nemám a zboží také ne. Lidl na můj poslední mail z 30.4. 2019 vůbec nereagoval.
Děkuji Pavla Křístková
P.S. Kopie mailů i Printscreen obrazovek stavu objednávek Lidl a PPL mám k dispozici
Chybějící zboží: stůl ze sady FLORABEST® Sada hliníkového zahradního nábytku 7dílná, Číslo výrobku: 100254503, Číslo objednávky: 1103746869, Číslo zákazníka: 1361820261, PPL č. zásilky 40154272413
Dodání chybějícího zboží.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Dobrý den, paní Křístková,
taková situace nás samozřejmě velmi mrzí. Abychom Vám mohli pomoct tím, že Váš podnět předáme odpovědným kolegům k dořešení, potřebujeme znát Vaše referenční číslo, které jste obdržela při sepsání stížnosti on-line. Zároveň od Vás budeme chtít číslo objednávky.
Jakmile tyto údaje obdržíme, předáme je dál. S pozdravem¨
Lidl Česká republika
Dobrý den,
číslo objednávky je uvedeno již nahoře:1103746869
Číslo reference poslední stížnosti z 6.5.2019 je: #45646398
Číslo reference z 30.4.2019 je: #45250021 - zde jste ve své odpovědi uvedli, že mohu sledovat zakázku na PPL web stránkách, což se mimochodem ukázalo jako nepravda, neboť služba Sprint sledování neumožňuje.
Abych vám pomohla se v problému zorientovat: po několika urgencích v PPL jsem se dozvěděla, že chybu prý udělala vaše společnost, kdy jste jim nadměrný balík předali na depo jako standardní zásilku. Bohužel kde se zboží nachází a kdy bude doručeno jsem se od nich nedozvěděla.
Nepřísluší mi mluvit do vašich procesů a vzájemných obchodních podmínek vašich korporací, ale myslím si, že by mělo býti nyní primární dodat byť alternativním způsobem zákazníkovi jeho zboží a pak si vyjasňovat mezi firemní kompetence a hledat, kde se stala ve vašich procesech chyba.
děkuji
Dobrý den, paní Křístková,
Váš dotaz jsme předali odpovědným kolegům, kteři se Vám co nejdříve ozvou.
Děkujeme za trpělivost. S pozdravem
Lidl Česká republika
Dobrý den,
ze společnosti PPL jsem po písemných urgencích obdržela tuto odpověď:
„Dobrý den,
dle poslední informace v systému byl dnes ráno u zásilky sepsaný zápis o škodě. Bohužel v tomto případě bude zásilka nyní řešena na reklamačním oddělení a zřejmě nebude možné ji již doručovat. Jakmile bude zápis zpracován, budeme v následujících 3 dnech kontaktovat odesílatele a řešit škodu přímo s ním........“
Takže teď ode mne máte po 3 týdnech informaci o tom, že to zboží se "ztratilo či poškodilo či nevím co..", nevím kolik času zabere vašim společnostem vyřizování toho reklamačního řízení, ale PROSÍM, MUŽETE MI DODAT NOVÉ ZBOŽÍ CO MOŽNÁ NEJRYCHLEJI?
Děkuji
Milá paní Křístková,
jak jsme Vám již napsali v minulé zpráve, Váš podnět jsme předali kolegům, kteří mají objednávky z e-shopu na starosti. Prosíme, abyste komunikovala výlučně s nimi, aby se zajistil hladký průběh řešení Vašeho dotazu.
Děkujeme, s pozdravem
Lidl Česká republika
Hodnocení:
Komentář: Dnes dorazilo nové zboží, tím tento případ skončil. Musela jsem kvůli tomu psát a volat 7xLidlu a 4x PPL, abych se domohla toho, že mi dodají chybějící zboží. Měsíc přitom od jejich řidiče vím, že zboží nemohou nalézt..