Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
14.2.2012 jsem si zakoupil telefon Samsung Galaxy Nexus, který již 10.5.2013 šel na první reklamaci z důvodu vypálených pixelů na displayi. Telefon se vrátil opraven. Při přebírání reklamace jsme byli ujištění, se záruka výrobku prodlužuje o dalšího půl roku. V únoru 2014 šel na druhou reklamaci se stejnou vadou. V dubnu opět. Nyní opomenu chybu technika, který dodatečně bez našeho vědomí přepisoval údaje na podepsaném formuláři. Nyní se chyba projevila ihned a chtěli jsme odstoupení od smlouvy, které bylo zamítnuto, protože v záruce je nyní jen display telefonu.
Vznikají z toho otázky (pokud měl pracovník T-Mobile pravdu):
- pokud jde o neopravitelnou vadu (což snad 4 stejné vady splňují), je jedinou možností problém řešit nekonečnými reklamacemi?
- pokud výrobci řekněme za 3 roky daný náhradní díl dojde a nebude možné display opravit, co pak?
Děkuji předem za odpověď
Samsung Galaxy Nexus
Buď možnost odstoupení od smlouvy a koupit si nové zařízení u této společnosti nebo poskytnutí slevy.
Jen ne současná možnost - opakovanými oprávněnými reklamacemi neopravitelné vady budou vznikat náklady všem.
|
Tweet |
V případě, že při některé z uplatněných reklamací byla vyměněna součást výrobku, beží na tuto součást nová záruční doba dle § 627 občanského zákoníku. V případě, že se na výrobku vyskytnou 3 stejné vady nebo 4 různé s tím, že i když se vyskytnou již jen na části, ke které se váže nová záruční doba, tak má kupující nárok na odstoupení od koupě celého výrobku nárok. Za neodstranitelnou je považována vada, kterou nelze odstranit opravou ani výměnou, opakující se vada či vada, u které by náklady na opravu převyšovaly hodnotu výrobku.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.