Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#3267Neuznání odstoupení od smlouvy po opakované reklamaci stejné vady

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2014, před 11 lety

Michal Štoppl

Znění stížnosti

Dobrý den,
14.2.2012 jsem si zakoupil telefon Samsung Galaxy Nexus, který již 10.5.2013 šel na první reklamaci z důvodu vypálených pixelů na displayi. Telefon se vrátil opraven. Při přebírání reklamace jsme byli ujištění, se záruka výrobku prodlužuje o dalšího půl roku. V únoru 2014 šel na druhou reklamaci se stejnou vadou. V dubnu opět. Nyní opomenu chybu technika, který dodatečně bez našeho vědomí přepisoval údaje na podepsaném formuláři. Nyní se chyba projevila ihned a chtěli jsme odstoupení od smlouvy, které bylo zamítnuto, protože v záruce je nyní jen display telefonu.

Vznikají z toho otázky (pokud měl pracovník T-Mobile pravdu):
- pokud jde o neopravitelnou vadu (což snad 4 stejné vady splňují), je jedinou možností problém řešit nekonečnými reklamacemi?
- pokud výrobci řekněme za 3 roky daný náhradní díl dojde a nebude možné display opravit, co pak?

Děkuji předem za odpověď


Produkt

Samsung Galaxy Nexus


Požadované řešení

Buď možnost odstoupení od smlouvy a koupit si nové zařízení u této společnosti nebo poskytnutí slevy.
Jen ne současná možnost - opakovanými oprávněnými reklamacemi neopravitelné vady budou vznikat náklady všem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2014 09:10, před 11 lety

V případě, že při některé z uplatněných reklamací byla vyměněna součást výrobku, beží na tuto součást nová záruční doba dle § 627 občanského zákoníku. V případě, že se na výrobku vyskytnou 3 stejné vady nebo 4 různé s tím, že i když se vyskytnou již jen na části, ke které se váže nová záruční doba, tak má kupující nárok na odstoupení od koupě celého výrobku nárok. Za neodstranitelnou je považována vada, kterou nelze odstranit opravou ani výměnou, opakující se vada či vada, u které by náklady na opravu převyšovaly hodnotu výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 10:39, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.