Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32670Ubytování Reklamační protokol 129053930

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2019, před 6 lety

Jaroslava Vávrová

Znění stížnosti

a/ Na dvoudenním výletu ubytování v hlučném pokoji hotelu místo avizovaného ubytování na lodi
b/ Vyžadovaný příplatek na jednolůžkový pokoj až na místě výletu ačkoli při koupi výletu delegát nezmínil
c/ v případě nezaplacení příplatku nabídka možnosti spát v mikrobuse nebo s cizím člověkem opačného pohlaví
d/ po probdělé noci psychická i zdravotní újma na zdraví
e/ onemocnění s návštěvou nemocnice v Asuánu
f/ onemocnění s následnými komplikacemi přetrvávající po celou dobu dovolené
g/ komplikace onemocnění pokračující po návratu domů
h/ nutná hospitalisase v nemocnici v Praze v ÚVN ve Střešovicích po dobu 5 dnů
i/ zdravotní problémy přetrvávají již 50 dnů
j/ psychické problémy vyžadující návštěvu psychologa

Pro vyřešení problému obrátila jsem se na egypt. delegáta , který neměl zájem stížnost řešit. Vyměněný delegát pak reklamaci přijal a poslal do CK Exim . Dostala jsem zamítavou odpověd se kterou nesouhlasím a poslala Urgenci reklamace


Produkt

Zájezd do Marsy Alam do hotelu Royal Brayka Beach v doě od 22.3-6.4.2019 .Hlučný pokoj při přenocování na dvoudenním výletě 26.3-27.3.2019 místo ubytování na lodi


Požadované řešení

Vzhledem ke zkažené dovolené , kterou jsem celou promarodila , vzhledem velké újmě na zdraví, žádám vrácení nejen 6 990 Kč za příplatek v jednolůžkovém pokoji , který jsem při koupi zájezdu zaplatila , ale odškodnění ve výši 16 958 Kč tj bez tří prvních dnů dovolené které jsem čerpala.
Odškodnění zašlete prosím na můj účet u KB do 30 dnů.
S díky a s pozdravem Jaroslava Vávrová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 07:31, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 08:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.