Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
5.4.2019 jsem v e-shopu sestryvakci.net vytvořila objednávku v celkové hodnotě 1212,-Kč. Dne 9.4.2019 měla paní Gryc peníze na účtu. Naposledy se ozvala 15.4.2019, že mne o zkompletovaní a odeslaní balíčku bude informovat. Od té doby se nic neděje. Mobilní telefon má nedostupný, na emaily nereaguje. Chci svoje peníze obratem zpět na účet, protože položky objednávky byly určeny jako drobné dárky a já se musela zařídit jinak. Doufám, že budete úspěšní a podaří se Vám alespoň s paní spojit. Nebylo by již načase zablokovat ji e-shop?
037 Propiska Vitamín - Barva : Červená 27 Kč 1 27 Kč 037 Propiska Vitamín - Barva : Modrá 27 Kč 1 27 Kč 037 Propiska Vitamín - Barva : Oranžová 27 Kč 1 27 Kč 037 Propiska Vitamín - Barva : Růžová 27 Kč 1 27 Kč 037 Propiska Vitamín - Barva : Zelená 27 Kč 1 27 Kč 037 Propiska Vitamín - Barva : Žlutá 27 Kč 1 27 Kč 038 Propiska injekce 28 Kč 3 84 Kč 252 Stříkačkový FIX - Barva : Růžová 28 Kč 1 28 Kč 252 Stříkačkový FIX - Barva : Oranžová 28 Kč 1 28 Kč 252 Stříkačkový FIX - Barva : Žlutá 28 Kč 1 28 Kč 291 Propiska Sestřička růžová 38 Kč 1 38 Kč 039 Propiska Obří injekce 96 Kč 1 96 Kč 290 Propiska Sestřička bílá 38 Kč 10 380 Kč 124 Propiska Stetoskop 78 Kč 1 78 Kč 040 Propiska Kosti lidského těla 200 Kč 1 200 Kč
Chci vrátit peníze (1212,-Kč) na účet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila.
Dobrý den,
zboží bylo po domluvě řádně doručeno. Gryc
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby moha informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Dobrý den,
zboží bylo doručeno, jak obchodnice uvádí, ale nebylo dodáno všechno, které bylo objednáno a zaplaceno. Na další kontakt přes messenger nereagovala.
Šimková
Stížnost přeřazujeme zpátky na spotřebitelku, aby se vyjádřila, zda trvá na dodání zbývajícího zboží, nebo od smlouvy v rozsahu nedodaných položek odstupuje.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, od smlouvy chci odstoupit v rozsahu nedodaných položek.
Děkuji Šimková
Dobrý den,
omlouváme se z nedodané chybějící položky, platba již byla vrácena. Gryc
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
platba dorazila. Děkuji za pomoc při vyřizování mé stížnosti.