Společnost


Robert MELICHAR

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32675Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2019, před 6 lety

Jiří Bartl

Znění stížnosti

Objednané zboží : SENDRA Tango Sprinter Negro 3452, cena 5490,- Kč
Dne 2.1.2019 jsem provedl objednávku na obuv SENDRA Tango Sprinter Negro 3452. (Jde o obuv vyráběnou ve Španělsku s dodáním od 30 – 60 prac.dnů a platbou předem 50% zálohou)

Dne 9.1.2019 jsem obdržel potvrzení objednávky s žádostí o zaplacení zálohy formou faktury na 2745,- Kč.

Dne 15.1.2019 jsem obdržel potvrzení o provedení platby s příslibem dodání zboží od 30 – 60 prac. dnů.

Dne 20.3.2019 jsem obdržel zprávu o dodání zboží do 14 dnů od výrobce s tím, že budu kontaktován.

OD TÉTO CHVÍLE SE MI PRODEJCE JIŽ NEOZVAL.

Dne 9.4.2019 jsem kontaktoval prodejce e-mailem s dotazem na mojí objednávku – žádná odpověď.
Pokus o kontakt telefonicky na všechna uvedená tel.čísla – telefony mimo provoz.
Kamenná prodejna uzavřena z důvodu stěhování, nemám žádný kontakt.
Rád bych zaslal doporučený dopis o odstoupení od smlouvy – nevím kam.

Podotýkám, že kamennou prodejnu v Praze jsem navštívil v létě r. 2017 (obuv jsem si vyzkoušel) a v listopadu 2018 jsem osobně navštívit prodejnu znovu – boty neměli, proto objednávka přes e-shop. Prodavač mě informoval, že objednávku na obuv mohu uskutečnit až v lednu 2019 po vánočních svátcích a tak se i stalo… bohužel.
Proto se na Vás obracím s žádostí o pomoc, popř. mohu už jen nahlásit e-shop na ČOI k zahájení mimosoud. řešení sporů. Žádné jiné možnosti nejspíš již nemám.

Děkuji

Provozované e-shopy:
Rock Fashion - www.rockfashion.cz – na těchto stránkách je info o uzavření prodejny a fungujících internet. obchodech a funkčních tel. číslech.
Ridesboots - www.ridersboots.cz
Steel shoes&boots - www.steelboots.cz

Fakturační údaje :
Robert Melichar - STEEL BOOTS & ROCK FASHION SHOP
Oldřichova 1/518, 128 00 Praha 2
POZOR - tato adresa se liší od adresy prodejny!
Na tuto adresu nesměřujte své dotazy ani neodesílejte zásilky.
IC: 716 79 774
DIC: CZ7807020067
Spisová značka: č.j. ŽO/0003148/02/Škv


Produkt

Obuv SENDRA Tango Sprinter Negro 3452


Požadované řešení

1. Odstoupit od smlouvy a vrátit zaplacenou zálohu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 10:56, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 09:04, před 6 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.