Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32676Vyúčtování za dodávku plynu za 2 roky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2019, před 6 lety

Vlasta Oczková

Znění stížnosti

Nebylo mi provedeno vyučtování za plyn za rok 2017 a 2018.Na dopis nikdo nereagoval. děkuji


Produkt

Číslo plynoměru ean 0007991526-169-14-14.Počáteční stav plynoměru 2709 a konečný stav k 1.5.2019 je 8034


Požadované řešení

Vyučtování za 2 roky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 11:01, před 6 lety

Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.

Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2019 14:32, před 6 lety

Dobrý den paní Oczková,
děkujeme Vám za zanechanou zprávu, po prověření situace v systému bohužel není vidno, že jste do společnosti zasílala dopis, ten zde neevidujeme, pokavaď disponujete číslem jednacím, bude možnost jej dohledat.
Váš požadavek jsem předala kolegyním na fakturačním oddělení, Vaše vyúčtování můžete v období 14 dnů až 1 měsíce očekávat ve Vaší poště.

S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 08:32, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.7.2019 16:30, před 6 lety


Vlasta Oczková

Dobrý den do dneška nic nepřišlo žádné vyúčtování za plyn děkuji za vyjádření k mé stížnosti Oczková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.7.2019 09:38, před 6 lety

Dobrý den paní Oczková,
vyúčtování paní Szudárové bylo vystaveno 4.7.2019, přeplatek bude zaslán na trvalé bydliště poštovní poukázkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.8.2019 06:56, před 5 lety

Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2019 06:24, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.