Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nebylo mi provedeno vyučtování za plyn za rok 2017 a 2018.Na dopis nikdo nereagoval. děkuji
Číslo plynoměru ean 0007991526-169-14-14.Počáteční stav plynoměru 2709 a konečný stav k 1.5.2019 je 8034
Vyučtování za 2 roky
|
Tweet |
Vyúčtování spotřeby plynu a elektřiny se obvykle provádí jednou ročně, není-li dohodnuté jiné vyúčtovací období, jak vyplývá z ustanovení § 15 odst. 1 vyhlášky č. 70/2016 Sb., o vyúčtování dodávek a souvisejících služeb v energetických odvětvích.
Nebude-li spotřebiteli vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory mezi zákazníkem a společností (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).
Dobrý den paní Oczková,
děkujeme Vám za zanechanou zprávu, po prověření situace v systému bohužel není vidno, že jste do společnosti zasílala dopis, ten zde neevidujeme, pokavaď disponujete číslem jednacím, bude možnost jej dohledat.
Váš požadavek jsem předala kolegyním na fakturačním oddělení, Vaše vyúčtování můžete v období 14 dnů až 1 měsíce očekávat ve Vaší poště.
S pozdravem
Stabil Energy s. r. o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den do dneška nic nepřišlo žádné vyúčtování za plyn děkuji za vyjádření k mé stížnosti Oczková
Dobrý den paní Oczková,
vyúčtování paní Szudárové bylo vystaveno 4.7.2019, přeplatek bude zaslán na trvalé bydliště poštovní poukázkou.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.