Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2014 jsem převzala zásilku parní mop 6v1 a po rozbalení zjistila, že díly nejdou správně k sobě sešroubovat a také chybí záruční list.
Problém jsem telefonicky s p. Končickým řešila a zásilku jsem dne 14.3.2014 vrátila zpět. Od této doby i přes veškerou mou komunikaci na jejich uvedené mail adresy a zaslaném doporučeném dopise se mnou nikdo nekomunikuje, ani peníze nemám zpět na svém účtě.
Za vrácení zásilky jsem zaplatila 80 Kč a za doporučený dopis jsem uhradila 29 Kč. Cena zaplaceného zboží činí 1.190 Kč.
parní mop 6 v 1
Žádám o oklamžité vrácení částky za zboží a za poštovné při vrácení zboží včetně platby za doporučený dopis, který jsem musela zasílat zpět na můj účet, který má tato společnost uvedený v několika mých stížnostech i v zaslaném dopise.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od převzetí zboží, prodávající je povinen nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Pokud spotřebitel vytkl nesplněnou jakost při převzetí, má právo i na úhradu poštovného za cestu zboží zpět k prodejci.
Pokud prodávající nesplní dobrovolně, je možné podat návrh na vydání platebního u příslušného soudu. Před tímto krokem je prodávajícího nutné vyzvat předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.