Společnost


Jaromír Končický

Počet nahlášených stížností:39
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3268Reklamace - nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2014, před 11 lety

Eva Poláková

Znění stížnosti

Dne 13.3.2014 jsem převzala zásilku parní mop 6v1 a po rozbalení zjistila, že díly nejdou správně k sobě sešroubovat a také chybí záruční list.
Problém jsem telefonicky s p. Končickým řešila a zásilku jsem dne 14.3.2014 vrátila zpět. Od této doby i přes veškerou mou komunikaci na jejich uvedené mail adresy a zaslaném doporučeném dopise se mnou nikdo nekomunikuje, ani peníze nemám zpět na svém účtě.
Za vrácení zásilky jsem zaplatila 80 Kč a za doporučený dopis jsem uhradila 29 Kč. Cena zaplaceného zboží činí 1.190 Kč.


Produkt

parní mop 6 v 1


Požadované řešení

Žádám o oklamžité vrácení částky za zboží a za poštovné při vrácení zboží včetně platby za doporučený dopis, který jsem musela zasílat zpět na můj účet, který má tato společnost uvedený v několika mých stížnostech i v zaslaném dopise.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2014 11:33, před 11 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od převzetí zboží, prodávající je povinen nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Pokud spotřebitel vytkl nesplněnou jakost při převzetí, má právo i na úhradu poštovného za cestu zboží zpět k prodejci.
Pokud prodávající nesplní dobrovolně, je možné podat návrh na vydání platebního u příslušného soudu. Před tímto krokem je prodávajícího nutné vyzvat předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2015 16:19, před 10 lety

Podnikatel nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.