Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3269Odmítnutí zaslání záručního listu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2014, před 11 lety

Lukáš Voráček

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 8.4.2014 jsem se stal výhercem třetího místa v jedné soutěži nesoucí název "Ukaž svůj režim" na stránkách Lenovo.cz, vyhrál jsem jeden z jejich řad tabletů a to Lenovo ThinkPad 8, vše bylo doručeno v naprostém pořádku, bez jakéhokoliv prodlení a bez závad, ale po otevření zásilky jsem si všiml, že k zařízení nepřišel záruční list. Tak jsem tedy volal na infolinku Lenovo.cz a tam mi bylo sděleno, že mám napsat na informační podporu email s žádostí, že jsem se dne 8.4.2014 stal výhercem a že bych touto cestou prosil o zaslání záručního listu k zařízení, to jsem také udělal dne 21.5, načež mi obratem dne 22.5.2014 přišel email s odpovědí, která mě velice zarazila, protože jejich email svému zákazníkovi a uživateli vypadal takto:

"Dobrý den,
zadny zarucni list k zarizeni neni a neni potreba.

Dekuji za vas zajem o produkty Lenovo.

S pozdravem

Milan Vyborny
Lenovo Support CZ - Think Brand
800353637"

opomeňme to, že tento email nepovažuji jako odpověď "svému" zákazníkovi a uživateli jejich zařízení a už vůbec jako nějakou slušnou odpověď, kde by mělo býti v jejich zájmu daný problém vyřešit, a ne takto "odfláknout", takže sem se v podstatě nedozvěděl nic a ještě jsem byl takto sprostě odbyt.


Produkt

Lenovo ThinkPad 8 "20BQ000KMC"


Požadované řešení

Chci se zeptat, jestli mám v této situaci jako z pozice výherce na jejich stránkách na záruční list právo, pokud ano, tak bych byl velice rád, kdyby se tento případ ukončil a já měl svůj záruční list k zařízení ve své moci, takto když se něco stane a oni mi pak odepíšou, že nemám záruku a v jejich evidenci také nejsem, tak nevím co třeba za rok či déle budu dělat, a ani nevím jak budu dokazovat ten fakt, že jsem se 8.4.2014 opravdu stal výhercem, když oni budou v podstatě chtít, tak mě budou moci v případě mé žádosti na reklamaci odbýt stejně, jako to udělali v emailu dne 22.5.2014. Domnívám se, že na záruční list mám nárok, ať pro případnou reklamaci či prodej.
Předem děkuji za odpověď.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2014 13:34, před 11 lety

Dle § 2166 má prodávající povinnost písemně potvrdit kupujícímu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění, pokud o to kupující požádá. Obecně není ani záruční list potřeba, protože ve většině případů postačí doklad o zakoupení věci. Ve Vašem případě se jedná o jinou situaci. Práva z odpovědnosti za vady jsou standardně vázány na úplatné smlouvy. V tomto případě záleží na nastavených podmínkách soutěže.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:25, před 10 lety

Společnost Lenovo Technology B.V. organizační složka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.