Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 8.4.2014 jsem se stal výhercem třetího místa v jedné soutěži nesoucí název "Ukaž svůj režim" na stránkách Lenovo.cz, vyhrál jsem jeden z jejich řad tabletů a to Lenovo ThinkPad 8, vše bylo doručeno v naprostém pořádku, bez jakéhokoliv prodlení a bez závad, ale po otevření zásilky jsem si všiml, že k zařízení nepřišel záruční list. Tak jsem tedy volal na infolinku Lenovo.cz a tam mi bylo sděleno, že mám napsat na informační podporu email s žádostí, že jsem se dne 8.4.2014 stal výhercem a že bych touto cestou prosil o zaslání záručního listu k zařízení, to jsem také udělal dne 21.5, načež mi obratem dne 22.5.2014 přišel email s odpovědí, která mě velice zarazila, protože jejich email svému zákazníkovi a uživateli vypadal takto:
"Dobrý den,
zadny zarucni list k zarizeni neni a neni potreba.
Dekuji za vas zajem o produkty Lenovo.
S pozdravem
Milan Vyborny
Lenovo Support CZ - Think Brand
800353637"
opomeňme to, že tento email nepovažuji jako odpověď "svému" zákazníkovi a uživateli jejich zařízení a už vůbec jako nějakou slušnou odpověď, kde by mělo býti v jejich zájmu daný problém vyřešit, a ne takto "odfláknout", takže sem se v podstatě nedozvěděl nic a ještě jsem byl takto sprostě odbyt.
Lenovo ThinkPad 8 "20BQ000KMC"
Chci se zeptat, jestli mám v této situaci jako z pozice výherce na jejich stránkách na záruční list právo, pokud ano, tak bych byl velice rád, kdyby se tento případ ukončil a já měl svůj záruční list k zařízení ve své moci, takto když se něco stane a oni mi pak odepíšou, že nemám záruku a v jejich evidenci také nejsem, tak nevím co třeba za rok či déle budu dělat, a ani nevím jak budu dokazovat ten fakt, že jsem se 8.4.2014 opravdu stal výhercem, když oni budou v podstatě chtít, tak mě budou moci v případě mé žádosti na reklamaci odbýt stejně, jako to udělali v emailu dne 22.5.2014. Domnívám se, že na záruční list mám nárok, ať pro případnou reklamaci či prodej.
Předem děkuji za odpověď.
|
Tweet |
Dle § 2166 má prodávající povinnost písemně potvrdit kupujícímu, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění, pokud o to kupující požádá. Obecně není ani záruční list potřeba, protože ve většině případů postačí doklad o zakoupení věci. Ve Vašem případě se jedná o jinou situaci. Práva z odpovědnosti za vady jsou standardně vázány na úplatné smlouvy. V tomto případě záleží na nastavených podmínkách soutěže.
Společnost Lenovo Technology B.V. organizační složka se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.