Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32691Zaslaná špatná velikost - po tak dlouhé době žádám o vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2019, před 6 lety

Pavla Fejfarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
objednala jsem u firmy V a H investment s.r.o. 2 x svítící boty
když objednávka dorazila, tak v ní byly boty o číslo větší než jsem měla uvedeno v objednávce. Zkoušela jsem urgovat firmu, aby zboží vyměnila. Nikdo však do týdne nezareagoval a tak jsem odesla zboží do P3 do Čertohous 2635, Praha 9 s dopisem, že žádám o vrácení peněž. Zboží mi bylo doručeno 11.5.2019, dnes je 13.5.2019 a peníze na účtu taky pořád nemám. Moje krabice prý leží pořád na Praze 9 v P3 a z firmy V a H investment s.r.o mojí reklamaci nikdo nepřevzal. číslo objednávky je 4193500.


Produkt

svíticí boty stage one II černé a svítící boty hype one II - černé


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 15:20, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitelka věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka požadovat přiměřenou slevu.

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 22:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.