Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32695Neplatné lístky na MS v hokeji 2019 RUS-CZE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2019, před 6 lety

Dana Rajková

Znění stížnosti

Dobrý den,

zakoupili jsme vstupenky na MS 2019 na zápas RUS-CZE, vstup na stadion nám byl v Bratislavě odepřen z důvodu nepravosti vstupenky. Hodnota vstupenek je 537,97 EUR, nehledě na to, že nám byl k ceně každé vstupenky účtován poplatek za platbu. Kontaktovat Viagogo se mi nepodařilo, prosím o radu jako problém řešit či nějaký kontakt na společnost. Pokud se nám nepodaří kontaktovat Viagogo a řešit s ní situaci, tak půjdeme podat trestní oznámení na společnost Viagogo.
Děkuji
Dana


Produkt

Falešné vstupenky na MS v hokeji 2019, zápas RUS-CZE, Viagogo


Požadované řešení

Chceme vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 08:54, před 6 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky platné, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:02, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.