Počet nahlášených stížností: | 224 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží jsem objednal v únoru.2019. 1.3. mi přišlo potvrzení o zaúčtování mé platby s tím,že obj. bude vyřízena nejpozději za 45 pracovních dní. Uvedený tel-hlasová schránka je plná,na mé výzvy k doručení zboží,či vrácení peněz nereflektují.
Bydlím vedle v ulici , kde je firma vedena, ale fyzicky jsem nikoho neobjevil,jméno neznámé,firma na uvedené adrese tedy asi není.
objednávka č. 1901022264 194 Kč a tento text:Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku. Tímto ji potvrzujeme. ČÁSTKU 194 Kč PROSÍM UHRAĎTE NA ČÍSLO ÚČTU: 2001544172/2010 VARIABILNÍ SYMBOL: 1901022264
1/Žádám, tedy o vrácení zaplacené částky ve výši 194 Kč na tento účet
a to obratem .
Pokud to chcete řešit smírem,dejte mi info přes e-mail.Slabý
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelovi peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.