Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem pohovku 30.1.2019. Samé sliby,fiktivní data doručení, zboží je již u dopravce a následně zjistí že bylo zboží poškozeno. Na což se vymlouvají u každého. S výrobcem už delší dobu nespolupracují ( psala jsem výrobci Falco) Dnes je 13.5.2019. Zítra je datum splatnosti,vrácení peněz zpět na můj účet. Posílám upomínky a ani se neuráčí odepsat. Takže nepočítám s tím že by mých témeř 7000 se objevilo zítra na účtě. Budu podávat TO. A zde lidi fakt nekupujte!!! Radši si ušetřete na pořádný nábytek od spolehlivého výrobce!!!
Pohovka Parma
Já si jen přeju aby na to doplatili. Zrušit okamžitě eshop.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.
Hodnocení: