Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
26.4.2019 jsem se přihlásila na seznamku Singles50.Z jejich stránek nevyplynulo, že jde o be2. Tam bych se nehlásila. Omylem jsem odklikla službu na 1 rok, neboť v úvodu bylo, že registrace je zdarma. Poté jsem zjistila, že služba je placena a opět zavádějící informace 399,- Kč. Myslela jsem, že je to na 1 rok a né na měsíc.Platba kartou.- 30.4.2019 jsem zjistila, že mi z účtu bylo odečteno 4.788,-Kč. Šok pro mě. Okamžitě jsem nechala zablokovat kartu a byl proveden chargeback. Též den odeslána žádost o zrušení služby písemně a doporučeně na adresu do Luxemburgu, též mailem na Seznamku Singles50. zakaznickyservis@singles50.cz
Dle jejich obch. podm.lze žádost podat do 14 dnů. Mnou provedeno. Ze zákaznického servisu Singles50 přišel za chvíli vygenerovaný dopis, že se ozvou do 5 prac.dnů. neozvali se. 6.prac. den mi přišel výhrůžný mail od p. Bella, Mnichov, mail. collections@be2.com ,že jsem si dovolila provést chargeback a teď už jim dlužím 5.071,-Kč a nezaplatím-li, předají to vymahačům. Odpověděla jsem mu, že jsem výpověď ze služby podala včas a nic jim nedlužím a seznamku nepoužívám. Dnes 13.4. další mail z téže adresy be2 od p. Hájkové, že musím zaplatit. K tomu, myslím že je to jejich práce, další mail, že mám zablokovaný PayPal. Psáno německy. Není to pravda, můj účet u PayPal funguje. Chtějí mě vyděsit a přinutit mě zaplatit z bankovního účtu, aby ho znali.
Seznamka Singles50, spadající pod be2, Moje odhlášení ze služeb proběhlo včas, do 4 dnů. Vymáhání peněz ze mně pomocí výhrůžných mailů.
Prosím o zrušení mého členství u seznamky Singles50.cz (be2)
V současné době jim nic nedlužím a oni nedluží nic mně. (Oni tedy mají pocit, že jim dlužím) Výpověď byla mnou zaslána včas,ještě před termínem 2 týdnů dle jejich obch. podm.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě (lhůta běží ode dne uzavření smlouvy) zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud by již uběhla 14 denní lhůta k podání odstoupení, je nutné smlouvu vypovědět.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese 'michal.hlavacek@be2.com',
děkujeme Vám.
Prosím Vás o upřesnění, nerozumím zda já mám napsat panu Hlaváčkovi na mail michal.hlavacek@be2.com a znovu ho žádat o ukončení členství na seznamce Singles50 (be2) a vše mu znovu vysvětlit nebo to bylo sdělení pro Vás?
Já jsem smlouvu uzavřela 26.4.2019 a 30.4.2019 jsem mailem žádala o Odstoupení od smlouvy zakaznickyservis@singles50.cz , rovněž téhož dne jsem na jejich formuláři písemně žádala o Odstoupení od smlouvy na adresu be2 S.a.r.l, 13 rue du Commerce, L 1351 LUXEMBURG.
Přikládám 3 přílohy.
Mám toto ještě zaslat p.Hlaváčkovi nebo to stačí takto Vám?
Děkuji za odpoveď.
Blanka Valenová
Spotřebitelce doporučujeme kontaktovat přímo společnost be2 na uvedené adrese 'michal.hlavacek@be2.com'. Poté může spotřebitelka vložit na naše stránky komunikaci se subjektem či stížnost uzavřít, pokud dojde k dohodě při řešení sporu.
Dobrý den,
dnes mi došel ze společnosti be2 tento mail:
----------
děkujeme za Vaši zprávu.
Můžeme potvrdit, že proces vymáhání pohledávky byl zastaven a Vaše Prémiové členství bylo zrušeno. To znamená, že nebudou prováděny žádné další platby a nebudou vystavovány žádné další žádosti o platbu.
-------------------------------
Tímto chci Vám všem na www.vasestiznosti.cz a dTestu poděkovat, že jste mi pomohli tuto situaci vyřešit.