Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32707Podvod: Místo VIP vstupenek od VIAGOGO za 11 482 Kč dvě obyčejné po 490kč,--.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Josef Pumr

Znění stížnosti

Dobrý den.

Musím upozornit na podvodné jednání, které se mi stalo a přišel jsem o 11 482 Kč,--

Píši sice z České Republiky ale pocházím z šlechtického rodu de la Pomerai (de la Pomeroy).

U Švýcarské společnosti:

Viagogo AG, Rue du Commerce 4, 1204, Genève, Switzerland
IČ: CH-270.3.014.628-0


Jsem zakoupil jsem dvě VIP vstupenky do sekce Club level, s jídlem a VIP zónou celkem vstupenky za 11 482,-- Kč a tato společnost mi poslala úplně obyčejné vstupenky která stojí jedna 490,-- Kč Které jsou navíc falešné.

Společnost jsem opakovaně kontaktoval pomocí jejich formulářů a telefonicky. Telefon když se proderu automatem položí, vytípávají a teď jsem už asi jako volající na nějakém black listu) Na e-mail ani formulář nereagují.

Žádám o pomoc s navrácením platby.
V České republice jsem již vše nahlásil bance, podávám i trestní oznámení na Policii. Než budu moci dát případně záležitost k soudu. Dostal jsem doporučení konktaktovat vás.

Mnohokrát děkuji za vaši pomoc s pozdravem J.... P.....

(Na BFK do Švýcarka jsem v Němčině i Fran. napsal toto také)


Produkt

Viagogo: Leoš Mareš 2 VSTUPENKY čtvrtek 16. května 2019, 19:00 O2 Arena, Prague 9, Prague, Česká republika Sekce: Club Level Poznámky: Balíček vstupenka + strava | Včetně vstupu do VIP zóny


Požadované řešení

Navrácení platby z důvodu podvodu, kde mi obchodník doručil dvě obyčejné vstupenky s cenou 490K4 místo VIP a toto garantoval. Za dva dny je konání akce a já mám dvě falešné vstupenky se stáním po 490Kč,-- Za 11 482,-- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 07:08, před 6 lety

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku v souladu s uzavřenou smlouvou nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky platné, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje (např. že zbývá už jen omezené množství vstupenek), mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.