Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#32708Stržení částky 99Kč za SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 minuty 54 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Lucie Žežulková

Znění stížnosti

V DUBNOVÉM VYÚČTOVÁNÍ JSEM ZJISTILA NĚKOLIKERÉ NEOPRÁVNĚNÉ STRŽENÍ ČÁSTKY 99 KČ ZA SMS. NIC O TOM NEVÍM, NIC JSEM S TOUTO SPOLEČNOSTÍ NIKDY NEVYJEDNÁVALA ANI OD NICH NEOBJEDNÁVALA.PROSÍM O NEZBYTNÉ NAVRÁCENÍ TÉTO ČÁSTKY.
Děkuji za kladné vyřízení stížnosti Žežulková Lucie


Požadované řešení

Vrácení naúčtované částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 07:58, před 6 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.