Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
V DUBNOVÉM VYÚČTOVÁNÍ JSEM ZJISTILA NĚKOLIKERÉ NEOPRÁVNĚNÉ STRŽENÍ ČÁSTKY 99 KČ ZA SMS. NIC O TOM NEVÍM, NIC JSEM S TOUTO SPOLEČNOSTÍ NIKDY NEVYJEDNÁVALA ANI OD NICH NEOBJEDNÁVALA.PROSÍM O NEZBYTNÉ NAVRÁCENÍ TÉTO ČÁSTKY.
Děkuji za kladné vyřízení stížnosti Žežulková Lucie
Vrácení naúčtované částky.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.