Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané zboží od Mall.cz ještě týž den předáno přepravci a od té doby to probíhá takto. Samozřejmě bez jakékoli komunikace se mnou.
13.5.2019 19:08 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
13.5.2019 18:31 Doručení odloženo na nový termín dodání
11.5.2019 15:38 Doručení odloženo na nový termín dodání
11.5.2019 09:42 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení
10.5.2019 03:21 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
9.5.2019 21:45 Zásilka přijata na depo INTIME
9.5.2019 13:23 Přeprava objednána, data k zásilce přijata
Vyjádření se k situaci, proč 9.5. přijde email, že Intime doručuje následující pracovní den a od té doby žádný kontakt …?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.