Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32709Neustálé odkládání doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Diana Švábenická

Znění stížnosti

Objednané zboží od Mall.cz ještě týž den předáno přepravci a od té doby to probíhá takto. Samozřejmě bez jakékoli komunikace se mnou.

13.5.2019 19:08 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
13.5.2019 18:31 Doručení odloženo na nový termín dodání
11.5.2019 15:38 Doručení odloženo na nový termín dodání
11.5.2019 09:42 Zásilka převzata kurýrem INTIME k doručení
10.5.2019 03:21 Zásilka připravena kurýrovi k doručení
9.5.2019 21:45 Zásilka přijata na depo INTIME
9.5.2019 13:23 Přeprava objednána, data k zásilce přijata


Požadované řešení

Vyjádření se k situaci, proč 9.5. přijde email, že Intime doručuje následující pracovní den a od té doby žádný kontakt …?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 08:28, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 08:59, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.