Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
31.5. 2013 byl u mě reklamační technik, kvůli výrobní vadě na skle ve dvou oknech a prasklému rámu dalšího okna. Nárok na reklamaci uznal s tím, že do měsíce budou věci vyměněny.
19.7. 2013 přijel technik, ale přivezl a vyměnil jen jedno sklo. Zbylé dvě věci zdůvodnil tím, že nestíhá výroba.
17.8. 2013 mi technik přivezl sítě do oken a opět tvrdil, že nestíhají a ať ještě vydržím.
Při telefonních urgencích a zjišťování stavu slyším jen, že je někdo nemocný, někdo má dovolenou, mění se revizní technici.
Letos u mě byl revizní technik znovu si vše prohlédnout a přeměřit s příslibem, že do dubna bude reklamace dořešena.
19.5. 2014 mi po telefonu sdělili, že mají opět nového revizního technika, ale že je na nemocenské.
skla a okenní rámy
Co nejdříve vyměnit vadné zboží za nové.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebite práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. Nejvhodnějším řešení se v této souvislosti jeví být požadavek na přiměřenou slevu kupní ceny, pokud je možnost zajistit opravu jiným subjektem.
Ze nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace může být společnosti uložena pokuta od České obchodní inspekce.
Společnost ALUMONT plast s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.