Společnost


pelicantravel.com s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32711Vrácení peněz za zrušený let leteckou společností

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Jiří Málek

Znění stížnosti

Dobrý den, přítelkyně koupila přes společnost Pelikan.cz letenky do Paříže na termín 9.5.2019 (let tam) a 13.5.2019 (let zpět). Jednalo se o letenky od společnosti Ryanair. Kvůli stávce letištního personálu byl let na den 9.5.2019 zrušen, proto jsme zažádali o zrušení i druhého letu a žádost o vrácení peněz. Byli jsme však překvapeni, že na vrácení peněz budeme čekat několik měsíců, protože 6-8 týdnů bude trvat, než peníze vrátí Ryanair Pelikánu a následně několik týdnů, než to ještě zprocesují v Pelikánu. My jsme si však kupovali letenky u Pelikánu, ne u Ryanair a přijde NÁM nepřípustné, abychom čekali tak dlouho, než se nám vrátí peníze.


Produkt

Nákup letenky přes prostředníka Pelikan.cz


Požadované řešení

Vrácení peněz do týdne


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 11:35, před 6 lety

Dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004 ze dne dne 11. února 2004, má cestující, jehož let byl zrušen, dle článků 5 a 8, nárok na náhradou pořizovací ceny letenky do sedmi dní.

Cestující je oprávněn podat stížnost a požadovat po letecké společnosti zjednání nápravy. Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 14:14, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.