Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32714Přeložení služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Kristýna Kubátová

Znění stížnosti

Dne 30.4.2019 jsem si požádala o přeložení služeb pevného internetu. Po ověření zda je služba na nové adrese dostupná - byla, mi bylo sděleno operátorem, že je o to zažádáno a bude mě kontaktovat technik.Volala jsem po cca týdnu, jak to s mojí žádostí o přeložení služeb vypadá, protože v minulosti mi byla služba poskytnuta po 3 dnech. Poprvé mi bylo sděleno, že má O2 na vyřízení požadavku přeložení služby 12 dní, s tímto jsem se tedy spokojila. Když se 12 dní nic nedělo tak jsem opět volala a u telefonátu po 12ti dnech mi bylo sděleno, že se jedná o dobu 21 dní. Nepodařilo se mi dohledat, která informace je správná, na stránkách chybí podmínky které by to spotřebiteli umožnili zjistit. Při cca. čtvrtém pokusu domoci se přeložení služeb mi bylo sděleno, že se tak zřejmě již nestane, nebo že mi to prostě nedokáží zaručit a že se toto běžně děje, že můj případ není nijak vyjímečný. Rozhodla jsem se tedy na doporučení samotného operátora službu zrušit. Poslední měsíc jsem musela za služby zaplatit, přestože jsem je již prokazatelně neměla možnost využívat, ani je nevyužívala. Vše lze jistě dohledat pomocí nahrávaných hovorů, já můžu doložit časy, kdy jsem telefonovala.


Produkt

Pevný internet od O2


Požadované řešení

Především bych byla ráda kdyby se mi někdo omluvil. Absence internetu mě značně zkomplikovala možnost výkonu povolání a způsobila mi finanční újmu. Dále bych se ráda konečně dozvěděla správné informace. V neposlední řadě mi přijde zcela neetické aby po mě někdo vyžadoval placení služby, kterou mi neumožní využívat a chtít po mě poplatek za ukončení závazku, když mi nejsou schopni poskytnou přeložení služby, garantovat nějaký termín, zaručit se za poskytnutí služby a sami uvedou ukončení jako jediné možné řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 11:23, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě (prodlení) na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákaznicí zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákaznice by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, uplyne lhůta pro její vyřízení nebo ji vyřídí způsobem, se kterým spotřebitelka nesouhlasí, může se zákaznice do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2019 17:35, před 6 lety

Hezký den,
velice mne mrzí vaše nespokojenost a omlouvám se za delší dobu realizace, aniž byste byla informována o dalším postupu.
V systémech jsem dohledala, že váš požadavek byl skutečně zadán, nicméně vzhledem ke složitějšímu technickému šetření, probíhalo řešení vašeho požadavku déle. Bylo zjištěno, že prostřednictvím vámi využívané technologie vám nemáme možnost na novém místě službu nabídnout, že by bylo možné řešení prostřednictvím optické sítě. V tomto případě však není možné jen změnit technologii na stávající službě se změnou adresy, ale je nutné zřízení zcela nové služby, pokud byste měla ještě o toto řešení zájem, dejte mi, prosím, vědět.

Doba realizace pak závisí na náročnosti prací na nové adrese, může se tak v jednotlivých případech lišit.

V systémech jsem rovněž dohledala, že již máte zadanou stížnost ohledně vzniklé situace, ta bude řešena našimi specialisty, kteří vám k celé záležitosti zašlou oficiální vyjádření.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2019 10:40, před 6 lety


Kristýna Kubátová

Pred několika minutami mi volala operatorka. Opet se mi NIKDO neomluvil za to ze se neobtezovali me informovat ze prelozeni sluzby neni mozne po tak dlouhou dobu. Navic mi bylo sdeleno, ze jsem nucena doplatit router, ktery jiz nemuzu vyuzivat, protoze je pevne vazan na konkretni sluzbu. Nelze nijak vyuzit, stal neadekvatni castku a je zcela k nicemu. Chci se informovat zda toto neni protizakonne. Zda se muzu pripadne pridat k nejake hromadne zalobe nebo stiznosti. Mela jsem kvuli neschopnosti O2 prokazatelne znemozneny vykon prace a financni ujmu a nyni jeste chteji doplatit neco, co nepotrebuji.

Dekuji Kubatova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2019 12:30, před 6 lety

Co se týče postupu vzhledem k nedostupnosti služby, zde se odkazujeme na naše předchozí vyjádření. Pokud by situace byla řešena ukončením smlouvy, která byla uzavřena na dobu určitou, potom lze požadovat úhradu nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek. Tzn. doplatek za router, který by poskytnutý se slevou.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2019 12:40, před 6 lety

Hezký den,

mrzí mne, pokud ve vás komunikace z naši strany zanechala negativní dojem, nicméně vaše stížnost byla v rámci vstřícnosti vyřízena stornováním smluvní pokuta a zrušením služby bez výpovědní doby.

Zařízení - modem jste si pořídila na splátky, nicméně jeho koupi se stal vašim majetkem, tudíž při ukončení služby je nutné jeho pořizovací cenu doplatit, ať už jednorázovou platbou anebo doplacením splátek.

Náhradu škody pak upravují platné podmínky služby zde: https://bre.is/PhEbOalKe.

S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2019 12:55, před 6 lety


Kristýna Kubátová

Dobry den,

A je podle Vas v poradku ze zarizeni svym charakterem podobne napr.
Set top boxu nelze pouzit pro jineho poskytovatele sluzby.

Dekuji
Kubatova

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2019 13:00, před 6 lety

Hezký den,

je mi líto, ale jde o zařízení vyvinuto naši společnosti pro připojení k našemu O2 Internetu, tato podmínka však byla známa už ve chvíli, kdy jste si zařízení pořídila.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2019 11:48, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2019 10:48, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.