Společnost


Nikola Radová

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32716Nedoručení zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Jan Benčík

Znění stížnosti

Dne 23.4.2019 přes portál Sbazar.cz objednáno a zaplaceno převodem na účet zboží FURminator. Požadoval jsem zaslání přes poštu. Paní i přes mou výslovnou žádost odeslala zboží přes Zásilkovna.cz a až 29.4. Společnost Zásilkovna.cz předala zásilku k doručení společnosti IN-TIME, která zásilku vzala k doručení až 2.5. Kurýr IN-TIME se neráčil zazvonit a zásilku vrátil na depo. Na žádost o opakované doručení společnost nereflektovala a zásilku ponechala na depu z důvodu Neznámá adresa/Nenalezena. Protože jsem na zásilku spěchal, 3.5. jsem již odmítl převzetí (zboží jsem si šel koupit do kamenné prodejny). Zásilka byla 6.5. doručena zpět odesílateli.
Odesílatele, paní Radovou, jsem kontaktoval a požadoval vrácení peněz, avšak ani po týdnu peníze nemám na účtu. A eshop www.slevyunicol.cz, na který odkazuje, je již mimo provoz, paní přes email nekomunikuje.


Produkt

FURminator - kartáč na vyčesávání srsti pro psy


Požadované řešení

Vrácení částky 268 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 19:41, před 6 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.6.2019 09:10, před 6 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.