Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, prosím vás touto stížností bych si chtěla stěžovat na řidiče, co dnes 14.5.2019 ve 12:48 přijel trolejbusem číslo 3 a odjel dřív. Za prví mě málem zavřel do dveří a bohužel se nemohu už tak rychle pohybovat, když jsem v jiném stavu a před nosem mi zavřel a odjel a to měl ještě na zastávce stát,takže pan řidič nedodržel jízdní řád a odjel si dřív a ještě, co je horší, že se nedívá jestli má někoho mezi dveřma a to jsem i mačkala na tlačítko otevření dveří. Vypadalo to jak když to udělal dokonce schválně a to měl před sebou 1ku autobus a v pohodě ji ještě objel a jel rychle pryč. Pan řidič by se měl nad sebou zamyslet a koukat hlavně do zrcátek.
14.5.2019 číslo 3 Mercury čas 12:48
Řešení by mělo být takové, že by se za tohle měl dávat nějaký postih. Například stržení peněz z platu pak si pan řidič asi rozmyslí jestli bude lidi zavírat do dveří a nedodržovat jízdní řád.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.