Společnost


Dopravní podnik města České Budějovice, a.s.

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32719Nedodržení jízdního řádu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 55 minut

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2019, před 6 lety

Monika Chmelová

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím vás touto stížností bych si chtěla stěžovat na řidiče, co dnes 14.5.2019 ve 12:48 přijel trolejbusem číslo 3 a odjel dřív. Za prví mě málem zavřel do dveří a bohužel se nemohu už tak rychle pohybovat, když jsem v jiném stavu a před nosem mi zavřel a odjel a to měl ještě na zastávce stát,takže pan řidič nedodržel jízdní řád a odjel si dřív a ještě, co je horší, že se nedívá jestli má někoho mezi dveřma a to jsem i mačkala na tlačítko otevření dveří. Vypadalo to jak když to udělal dokonce schválně a to měl před sebou 1ku autobus a v pohodě ji ještě objel a jel rychle pryč. Pan řidič by se měl nad sebou zamyslet a koukat hlavně do zrcátek.


Produkt

14.5.2019 číslo 3 Mercury čas 12:48


Požadované řešení

Řešení by mělo být takové, že by se za tohle měl dávat nějaký postih. Například stržení peněz z platu pak si pan řidič asi rozmyslí jestli bude lidi zavírat do dveří a nedodržovat jízdní řád.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 15:54, před 6 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Společnost Dopravní podnik města České Budějovice, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.