Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
jiz nekolirat jsem od vas dostala dopis ze jsem si objednala nejake mince.a dostala jsem od vas dopis ze pokud neuhradim castku 1999 kc tak toto predate vymahaci agenture.jiz jsem vam psala nekolikrat ale nikdo se neozval jen jste poslali dopis.podotykam ze vubec mincim nerozumim.proto chci aby se toto nedorozumeni vysvetlilo jinak vse nahlasim na policii.s pozdravem slukova sarka zakaznicke cislo:000993085
neobjednane zbozi
pozaduji o zruseni tohoto neobjednaneho zbozi a vymazani celkove z vasi databaze zakazniku
|
Tweet |
V případě této společnosti je tvrzeno, že došlo k uzavření kupní smlouvy tím, že někdo nevyslovil nesouhlas s jejím uzavřením. Pokud tomu bylo i tak v tomto případě, nebyla kupní smlouva uzavřena platně. V první řadě je k uzavření smlouvy třeba souhlasu stran a zároveň je náležitostí kupní smlouvy specifikace předmětu a ceny. Tím, že je na lístečku uvedeno, že se jedná pouze o celou kolekci bez specifikace počtu kusů a jejich ceny, neshledáváme kupní smlouvu jako platně uzavřenou.
Tudíž by se jednalo o nevyžádané plnění, které není spotřebitel povinný platit ani vracet na vlastní náklady.
V případě, že by společnost měla zájem peníze účinně vymáhat, musela by dát žalobu k soudu. Zde by musela prokázat existenci smlouvy a zároveň doručení zásilek, což v případě, že byly zaslány obyčejnou poštou není možné.
Žádost o odstranění osobních údajů z databáze je nutné společnosti zaslat poštou.
Vážená paní Sluková,
bohužel nemůžeme potvrdit Vámi sdělenou informaci.
Do dnešního dne jsme nezaregistrovali Váš telefonát, nebo písemnou zprávu na námi uvedou adresu.
Dne 12.3.2014 jsme obdrželi Vaši internetovou objednávku, na základě které jsme Vám odeslali vybrané zboží dle nabídky a obchodních podmínek ČMO. Do dnešního dne zboží nebylo uhrazeno. K této záležitosti jsme Vám již odeslali 3 písemné upomínky.
K vyřešení každé situace / záležitosti stačí, pokud nás zákazník včas kontaktuje. Samozřejmě bez oboustranné
komunikace vyřešit problém nelze.
Rádi Vám podáme všechny potřebné a důležité informace.
Znovu Vám tedy nabízíme nás kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.
Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili, a že záležitost vyřešíme ke spokojenosti obou stran.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis ČMO
dobry den,nekolikrat jsem volala na toto cislo +420 377 150 060
.operatorka mi rekla ze zruseni neni mozne ze mam zaplatit.tak nevim jak to muze u vas fungovat kdyz mi pisete ze je mozna komunikace obou stran.ale jiz jsem podala trestni oznameni na vasi firmu.takze jiz je to v reseni u police cr.u vas neni mozne nic zrusit podle vasi operatorky a jen zaplatit za zbozi ktere jsem ani nedostala.takze si pockam na vyjadreni policie.
Vážená paní Sluková,
jak bylo již sděleno. O všech písemných a telefonických kontaktech se zákazníkem je u nás veden pečlivý zápis.
U Vašeho jména nemáme bohužel záznam žádný.
K Vaší záležitosti bylo zahájeno opětovné kontrolní šetření.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Váš zákaznický servis ČMO
Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.