Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#3272Neobjednane zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 4 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2014, před 11 lety

Jan Sluka Starší

Znění stížnosti

jiz nekolirat jsem od vas dostala dopis ze jsem si objednala nejake mince.a dostala jsem od vas dopis ze pokud neuhradim castku 1999 kc tak toto predate vymahaci agenture.jiz jsem vam psala nekolikrat ale nikdo se neozval jen jste poslali dopis.podotykam ze vubec mincim nerozumim.proto chci aby se toto nedorozumeni vysvetlilo jinak vse nahlasim na policii.s pozdravem slukova sarka zakaznicke cislo:000993085


Produkt

neobjednane zbozi


Požadované řešení

pozaduji o zruseni tohoto neobjednaneho zbozi a vymazani celkove z vasi databaze zakazniku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2014 11:37, před 11 lety

V případě této společnosti je tvrzeno, že došlo k uzavření kupní smlouvy tím, že někdo nevyslovil nesouhlas s jejím uzavřením. Pokud tomu bylo i tak v tomto případě, nebyla kupní smlouva uzavřena platně. V první řadě je k uzavření smlouvy třeba souhlasu stran a zároveň je náležitostí kupní smlouvy specifikace předmětu a ceny. Tím, že je na lístečku uvedeno, že se jedná pouze o celou kolekci bez specifikace počtu kusů a jejich ceny, neshledáváme kupní smlouvu jako platně uzavřenou.
Tudíž by se jednalo o nevyžádané plnění, které není spotřebitel povinný platit ani vracet na vlastní náklady.
V případě, že by společnost měla zájem peníze účinně vymáhat, musela by dát žalobu k soudu. Zde by musela prokázat existenci smlouvy a zároveň doručení zásilek, což v případě, že byly zaslány obyčejnou poštou není možné.
Žádost o odstranění osobních údajů z databáze je nutné společnosti zaslat poštou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 14:54, před 10 lety

Vážená paní Sluková,

bohužel nemůžeme potvrdit Vámi sdělenou informaci.

Do dnešního dne jsme nezaregistrovali Váš telefonát, nebo písemnou zprávu na námi uvedou adresu.

Dne 12.3.2014 jsme obdrželi Vaši internetovou objednávku, na základě které jsme Vám odeslali vybrané zboží dle nabídky a obchodních podmínek ČMO. Do dnešního dne zboží nebylo uhrazeno. K této záležitosti jsme Vám již odeslali 3 písemné upomínky.

K vyřešení každé situace / záležitosti stačí, pokud nás zákazník včas kontaktuje. Samozřejmě bez oboustranné
komunikace vyřešit problém nelze.

Rádi Vám podáme všechny potřebné a důležité informace.

Znovu Vám tedy nabízíme nás kontaktovat na telefonním čísle 725 698 998/377 150 060
od pondělí do pátku od 8:00 do 17:00 hodin nebo na emailové adrese servis@mincovni-obchod.cz.

Věříme, že jsme Vám touto informací posloužili, a že záležitost vyřešíme ke spokojenosti obou stran.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2014 15:09, před 10 lety


Jan Sluka Starší

dobry den,nekolikrat jsem volala na toto cislo +420 377 150 060
.operatorka mi rekla ze zruseni neni mozne ze mam zaplatit.tak nevim jak to muze u vas fungovat kdyz mi pisete ze je mozna komunikace obou stran.ale jiz jsem podala trestni oznameni na vasi firmu.takze jiz je to v reseni u police cr.u vas neni mozne nic zrusit podle vasi operatorky a jen zaplatit za zbozi ktere jsem ani nedostala.takze si pockam na vyjadreni policie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.9.2014 16:01, před 10 lety

Vážená paní Sluková,

jak bylo již sděleno. O všech písemných a telefonických kontaktech se zákazníkem je u nás veden pečlivý zápis.

U Vašeho jména nemáme bohužel záznam žádný.

K Vaší záležitosti bylo zahájeno opětovné kontrolní šetření.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zákaznický servis ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:11, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.