Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
23.12.2018 jsem po výhre na fb zakoupila voucher vyhra byla 3000+ placena castka 1900.. poté jsem se snazila objednat, coz byl zdlouhavý až bolestivý proces, nekonec se zadarilo ale zakrok neprobehl, byla mi doporucena jina procedura - Skinbooster, ktera ovsem nesla provest ve stejny den. Takze jsem se znovu snazila udelat novou rezervaci zaroveň jsem se ptala co konkretne skinbooster znamena a co to obsahuje.. volala jsem, psala.. nakonec mi rekli za se mi sami ozvou v momente kdy budou mit volny termin, tyden pryc, tak jsem se znovu pripomela.. napsali mi, hodinu na to jsem potvrdila termin, ale uz mi prisla odpoved ze termin je obsazen.. Takze znovu.. a znovu dotaz na skinbooster.. cekani ze se mi ozvou 14dní opět nic.. Momentálně jsem jiz v zahranicí a voucher vyexpiruje příští měsíc. Pozádala jsem o vracení penez.. po 6ti dnech odepsali ze pozadavek predali financnimu oddelení.. Bohužel po teto zkusenosti neveřím ze to s nimi vyresim sama po emailu a po dobrém. Vzdy je moznost pozádat o vracení penez v bance - je potreba tam zajit osobne, takze bych musela napsat plnou moc a nekoho tam poslat ale pokud to nejde jinak, tak k tomuto kroku pristoupim.
Vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen dodržet své povinnosti, ke kterým se ve smlouvě zavázal. Pokud by nemohl poskytnout službu v jakosti, kterou inzeroval, jednalo by se o podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka by pak měla možnost odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněžních prostředků za neposkytnutou službu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.