Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednáno přes e-shop, uhrazeno 26.11.2018, celkem 4.485,- Kč.
Dodána část zboží, zbytek v hodnotě 657,- Kč nedodán dodnes (květen 2019). Vždy po urgenci posunut dodací termín o 1 - 2 měsíce.
Zrušení objednávky a vrácení částka za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud část zboží chybí, je vhodné uplatnit reklamaci. Spotřebitel může žádat dodání chybějícího zboží nebo přiměřenou slevu (v tomto případě ve výši ceny chybějícího zboží). Nebude-li možné chybějící zboží dodat, má spotřebitel rovněž právo od kupní smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se spotřebitel s prodávajícím nedohodli na lhůtě delší. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny písemnosti, které prokazují, že reklamaci uplatnil (např. e-mailovou korespondenci s prodávajícím).
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.