Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v době "zkušebního provozu" jsem podal výpověď e-mailem (pokud byl účet zřízen elektronicky, musí být možné jej elektronicky zrušit). Nejdříve následovalo odvolání na formulář s postupem, který navedl na další platbu. Chcete zrušit účet a c-date odpoví, že ho nemůže zrušit, protože jste VIP a musíte zrušit VIP. Problém je v tom, že VIP nelze zrušit, vždy jsem přesměrován na stránku pro další platbu (evidentně účelové a plošné získávání času). Nicméně nakonec mi c-date poslalo e-mail s potvrzením přijetí výpovědi k datu 12.3.2019. Tímto to ovšem neskončilo, dne 29.3.2019 došlo na mém účtu k odečtení platby 2.394,-Kč, což je 17 dní po potvrzení přijetí mé výpovědi (moje výpověď byla podána 14.2.2019, kdy mi bylo na tuto výpověď odpovězeno 14.2.2019, abych vyplnil neexistující formulář. Pak tedy byla fakticky platba odečtena z účtu 43 dní po podání výpovědi), což je v rozporu s VOP, kde je uvedeno, že platba může být provedena maximálně 14 dní po podání výpovědi. Veškerou e-mailovou komunikaci mám uloženou a zálohovanou. Odpovědi společnosti jsou irelevantní a účelové. Myslím, že je na čase takovéto jednání zastavit hromadnou žalobou.
já ani nevím, co služba nabízí, pro mě absolutně nic
Platbu jsem reklamoval a stále očekávám vyjádření. Lhůta 30 dní vyprší za 48 hodin (v dnešním e-mailu mi společnost nabízí 1.197,- Kč s čímž nesouhlasím - cituji: naše jediná a poslední nabídka), takže očekávám, že celá záležitost bude řešena soudní cestou.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné e-mailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
děkujeme Vám.
Dobrý den,
je velmi zajímavé, že se zde všude doporučuje, abychom společnost kontaktovali pouze na oficiální e-mail a nyní chcete abych Vás kontaktoval na jiný e-mail?
Kdo je Zdeněk Vencl? Pokud má tato osoba pravomoc případ posunout, jistě má pravomoc a přístup k naší komunikaci.
K dnešnímu dni stále nemám žádnou odpověď na podání mé reklamace. Protože zákonná lhůta pro vyřízení již uplynula, nezbývá mi již nic jiného, než podat podnět na českou obchodní inspekci pro porušení zákona.
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji, aby odpověděla na dotazy spotřebitele.
Dobrý den,
tenhle email je určen pro zákazníky společnosti Cdate, kteří nás kontaktovali přes dTest. Máme pro ně určenou osobu(Zdeněk Vencl), která se jim prioritně věnuje. Je to právě proto aby jsme Vám byli schopni rychleji vyhovět a případ vyřešit ke spokojenosti zákazníka.
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com
děkujeme Vám.
Proč neodpovíte ZDE? Co je to za alibismus?
Uvedený e-mail jsem kontaktoval, nicméně očekávám, že společnost odpoví zde a veřejně, z jakého důvodu porušujete zákon a kdy vyřídíte mojí reklamaci?
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.