Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před Vánoci jsem koupila vouchery do hotelu Kliczkow (Polsko) celkem za 14.796 Kč. Týden před samotnou dovolenou jsme kontaktovali hotel, zda "s námi počítají", ale sdělili nám, že Pepa jim neproplatil naše vouchery, tak naše rezervace je neplatná. Ihned jsme kontaktovali Pepa a sdělili nám, ať pošleme reklamaci, kde uvedeme číslo účtu, kam mají peníze vrátit. Dne 5. dubna nám potvrdili přijetí reklamace s tím, že mají zákonnou lhůtu na vyřízení 30 dní. Dodnes peníze neposlali a po urgování nikdo nereaguje. Z mailu mi chodí zpět, že adresa podpora@pepa.cz je neplatná. Telefony nezvedají. Prosím o pomoc v dalším řešení. Nechápu, jak můžou nabízet dál služby, když dluží klientům peníze.
Moc děkuji za jakoukoli pomoc
Vouchery pobyt v Polsku (objednavka c. 9737152018 Pepa.cz), (vouchery PEP2145802265 PEP1546249190 PEP2837258798 PEP1830448501)
Vrácení celé částky - tj. 14.796 Kč
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.