Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
koupil jsem si na stance www.gatio.cz celkem 2 trička Hugo Boss, a obě jsou evidentně padělané! Trčí z nich nitě, jsou špatně sešitá. Ani je nebudu vracet, aby je pak neprodlai nekomu jinému.
Na internetu mají více podobně špatných recenzí. Bohužel jsem si je měl přečíst dříve, než jsem objednal.
Hugo Boss pánské tričko v lososové barvě a to druhé v černé barvě.
Ať přestanou prodávat padělky. Když mi zboží dorazilo, tak jsem nevěřil vlastním očím!
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Byl-li však zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
Dobrý den,
prosíme vás zašlete nám číslo objednávky, abychom tyto produkty mohli okamžitě stáhnout z prodeje. Vámi zakoupené trička můžete na naše náklady vrátit a okamžitě vám vrátíme peníze. Vámi vrácené produkty rozhodně nebudeme prodávat dál, protože v případě podezření na neoriginalitu produktů tyto produkty ihned stahujeme z prodeje a dáváme prověřit. Naši dodavatelé nám garantují originalitu produktů, každopádně v případě že nám dané produkty zašlete, dáme je prověřit a budeme situaci dále řešit.
Velice se vám omlouváme za tuto nepříjemnou situaci a budeme se vše snažit vyřešit k vaší spokojenosti.
S pozdravem,
G&T Group s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.