Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32744Balíček do vlastních rukou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2019, před 6 lety

Sylva Suchanková

Znění stížnosti

Dnes mi bylo e-mailem oznámeno, že pošta na moji adresu doručí
balíček. Bližší informace o času nikoliv.
Pošťák okolo 11:00 nezvonil a rovnou (stejně jako vždy) hodil lístek do schránky.
Naštěstí moje matka zrovna vykoukla z okna a vyběhla za autem, které odjíždělo a tak se řidič vrátil.
Při dotazu proč nezazvonil, odpovědel, že nikoho neviděl vyhlížet jeho příjezdu.
Tak příště si asi budeme muset vzít dovolenou a vyhlížet auto celý den?!
Toto jednání není poprvé a stejnou zkušenost u nás mají i sousedé.

Bydlíme v Jablonci nad Nisou 2, 466 02


Požadované řešení

Požaduji po řidiči dovážející zásilky, aby nás upozornil zvonkem a neházel
automaticky okamžitě lístek do schránky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:12, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.