Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 3.2.2014 jsem uvízl s nepojízdným autem u obce Průhonice.
Mazda 3-5HB RZ: 5A87648 VIN:JMZBK14J261327859. V Mazda servisu
Autopalace Spořilov byla zjištěna vadná spojka - cena 21.000,-Kč.
Protože stav km při této opravě byl pouze 38560km a dle technika servisu šlo o výrobí závadu (vadný spojkový kotouč)požádal jsem
e-mailem a telefonicky o součinnost (prohlídku auta).Dočkal jsem se pouze e-mailu o tom, že jde o staré auto...Následná stížnost na postup při řešení výrobní vady zaslaná zastoupení Mazda P4 Chodov obhajuje názor o starém autě,že vůz již není v záruce,že není auta bezporuchového a beznákladového atd.Na otázky týkající se stanovení předražené zakázky (21.000,-7969,-Kč)absolutního nezájmu o prohlídku technikem zastoupení Mazda přes žádost zákazníka,otázky na řešení výrobních závad, nevstřícnost pracovníků (jde přeci o starý vůz)!!!jsem se odpověďi nedočkal...Také dopis ze dne 9.4.14 informující společnost o tom, že materiál vadné spojky předám k posouzení soudnímu znalci s následnou žalobou nikdo neodpověděl.
Přitom společnost Mazda slibovala u přístupu k zákazníkům a servisu nadstandartní služby...
A skutečnost? Zásadní poškození auta v záruční prohlídce a nezájem o řešení výrobní závady!!
Mazda 3 5HB km38500 RZ:5A87648 VIN: JMZBK14J261327859 oprava spojky s výroní vadou
Řešení výrobní vady spojky k tíži zákazníka považuji od Mazdy za nesprávné.Požaduji vrácení částky 7 969,-Kč.
|
Tweet |
Zákon stanoví, že práva z odpovědnosti za vady zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době. Záleží tedy na skutečnosti, zda byla závada skutečně uplatněna v záruční lhůtě.
Společnost Mazda Motor Logistics Europe NV, organizační složka byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: