Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32750Převod telefonního čísla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2019, před 6 lety

Eva Janišová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 10.4 jsem uzavřela smlouvu se společností na základě nabídky od operátorky, paní Bystroňové, na internet, Tv a tarif, s tím, že ukončím smlouvu u svého stávajícího operátora. Smlouvu jsem ukončila, operátor mi zaslala ČVOP kod pro převod čísla, který jsem zaslala operátorce. 9.5 mě můj stávající operátor vypnul a společnost O2 není schopná mě zapnout, i přes veškerou mou snahu to řešit s operátory na jejich infolince, nikdo mi není schopen říct, kdy teda budu převedena, slibují a do konce teď přišli s výmluvou, že je špatný ČVOP kód. Zkomplikovali mi tím teda život, jelikož číslo potřebuji i pro zaměstnání a to je teď vypnuté.


Požadované řešení

Určitě chci zprovoznit mé staré číslo do 2 dnů, jinak vypovím smlouvu pro nedodržení smlouvy a pokud se zprovozní, tak slevu za vzniklé problémy, které mi společnost O2 způsobila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2019 12:36, před 6 lety

Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatelka prokáže, že jí byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatelka žádat náhradu této škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2019 17:45, před 6 lety

Hezký den,
mrzí mne, pokud došlo ke komplikací při zřízení vašich služeb v naši síti, abych si mohla dohledat veškeré podrobnosti, požádám vás o doplnění přenášeného telefonního čísla a také rodného čísla, pod kterým mají být u nás vaše služby vedené.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
25.5.2019 19:33, před 6 lety


Eva Janišová

Hodnocení:

Komentář: Vše bylo vyřešeno s pracovníky O2, číslo mi bylo přeneseno, sice až po 14 dnech, ale byla mi přislíbena i finanční kompenzace. I tak děkuji za pomoc.