Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 10.4 jsem uzavřela smlouvu se společností na základě nabídky od operátorky, paní Bystroňové, na internet, Tv a tarif, s tím, že ukončím smlouvu u svého stávajícího operátora. Smlouvu jsem ukončila, operátor mi zaslala ČVOP kod pro převod čísla, který jsem zaslala operátorce. 9.5 mě můj stávající operátor vypnul a společnost O2 není schopná mě zapnout, i přes veškerou mou snahu to řešit s operátory na jejich infolince, nikdo mi není schopen říct, kdy teda budu převedena, slibují a do konce teď přišli s výmluvou, že je špatný ČVOP kód. Zkomplikovali mi tím teda život, jelikož číslo potřebuji i pro zaměstnání a to je teď vypnuté.
Určitě chci zprovoznit mé staré číslo do 2 dnů, jinak vypovím smlouvu pro nedodržení smlouvy a pokud se zprovozní, tak slevu za vzniklé problémy, které mi společnost O2 způsobila.
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatelka prokáže, že jí byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatelka žádat náhradu této škody.
Hezký den,
mrzí mne, pokud došlo ke komplikací při zřízení vašich služeb v naši síti, abych si mohla dohledat veškeré podrobnosti, požádám vás o doplnění přenášeného telefonního čísla a také rodného čísla, pod kterým mají být u nás vaše služby vedené.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Vše bylo vyřešeno s pracovníky O2, číslo mi bylo přeneseno, sice až po 14 dnech, ale byla mi přislíbena i finanční kompenzace. I tak děkuji za pomoc.