Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nebudu se dlouze rozepisovat. U stížnosti číslo 32491 je popsána přesně ta samá situace co se stala mé ženě Lucii Theissigové.
Jediný rozdíl je, že jsme přes mail neuznali dluh jako takový, ale z obav z nárůstání úroků jsme celou částku poslali jim na účet a čekáme a čekáme. Dnes volal pan arogantní Klimek z Alektum s.r.o..
Dokonce jsem zkoušel zajít tam osobně a na recepci mi odmítli vstup, dát jakékoliv info, prostě arogance.
Od společnosti Alektum jsem já ani žena bohužel nebyli schopni obdržet jakékoliv dokumenty na jakém základě dluh vymáhají. Pouze po telefonu jí bylo sděleno, že se jedná o to itnes na Černém Mostě.
Rád bych dosáhnul navrácení peněz či podstatné snížení údajného dluhu na etickou mez , ale také omluvy ze strany Alektum,pana Klimka za arogantní jednání a absolutní neúctu k lidem.
Jinak oni náš případ evidují pod číslem 264614.
Co jsem zatím o alektum zjistil je, že působí v řadě zemí v Evropě a dle mého názoru by taková společnost měli mít určitý etický kodex a z toho vycházet. Nejsme na divokém západě a 90tky jsou pryč.
|
Tweet |
Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by tato společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy.
S ohledem na skutečnost, že osoba jednající za dlužníka nepředložila k vyzvání inkasní agentury plnou moc, nemůže inkasní agentura sdělovat údaje třetí osobě s ohledem na právní úpravu GDPR.
Alektum, s.r.o.
Odpověď společnosti je zavádějící a lživá. Vždy bylo komunikováno i se souhlasem manželky Lucie, která byla ve veškeré komunikaci.
Ona nedostala také nic, ani poštou, ani mailem.
Když jsem tam byl osobně, měl jsem u sebe i plnou moc od manželky, ale to bych musel být vpuštěn dovnitř.
Takže uvedený komentář společnosti je další lež. Prosím tedy ať prokáží, jakým způsobem komunikovali s Lucií Theissigovou a kdy a jak jí poslali na základě čeho uvedenou částku vymáhali.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.