Počet nahlášených stížností: | 120 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,v únoru jsem zakoupila produktS Vidio-clear a po měsíčním využívání jsem prázdný obal vrátila,jelikož jsem nepozorovala žádnou změnu.Vrátila jsem krabičku i v původní obálce doporučeně a uvedla jsem čílo účtu,kam se mi peníze mají vrátit.Přišla mi i elekttronicky odpověď,že zásilka byla přijata.Protože uvádíte vrácení peněz,využila jsem této možnosti.Věřím,že moji stížnost vyřešíte ,a já si budu moci s důvěrou objednávat dále.Děkuji Froňková Jana,Klatovská 337,Příbram 5,26105
Prosím o vrácení peněz na úč.č.173235748/0300.Jedná se o VISIO CLEAR kod:VISCL1 690,.Kč
|
Tweet |
Základní lhůta pro odstoupení od smlouvy je 14 dnů od převzetí zboží. Je možné, že společnost nabízí delší lhůtu k vrácení zboží, z uvedené stížnosti to však jasně nevyplývá. Následující odpověď platí pouze pro případ, že je vrácení po měsíci smluvně zakotveno, pokud ne, 14 denní lhůta pro odstoupení uplynula.
Pokud spotřebitelka vrátila zboží po měsíci na základě nabídky společnosti, která tuto variantu umožňuje, je oprávněna požadovat vrácení částky. Pokud společnost částky nevydá, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k vrácení platby. Stížnost proto uzavíráme.