Společnost


system@sys.lightinthebox.com

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#32758reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2019, před 6 lety

Jiří Gros

Znění stížnosti

Vážení



V měsíci září , 2018 jsem u Vás zakoupila horské kolo, viz níže uvedená objednávka, kdy toto jsem zaplatila, viz níže potvrzení o platbě. V měsíci prosinci jsem byla informována, že kolo nebude dodáno a zaplacena částka za kolo vrácena.

Do dnešního dne, však nemám, ani kolo ani vrácené peníze, což více jak 8 měsíců po zaplacení.

S tímto nemohu být spokojena. Pokud máte problém s vrácením finančních prostředků přes banku, mužete zaplacenou částku ve výši 7.687 českých korun zaslat na mou adrese přes Western Union.

Očekávám od Vás zprávu jak tuto situaci vyřešíte.

na můj telefon, můj e-mail, moji adresu.

Iryna Ihnatenko



Dopis je zaslán z e-mailu mého přítele Jiřího Grose.

Děkuji Vám, že se věci budete zabývat a vyřešíte ji.


Požadované řešení

vrácené penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 16:29, před 6 lety

Vzhledem k tomu, že se jedná o duplicitní stížnost s ID: 32757, bude tato uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.