Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32759Nedoručování poštovních zásilek a nezvedání telefonu, aby se dalo řešit

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 17 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2019, před 6 lety

Lada Matějková

Znění stížnosti

Opakovaně nám nejsou doručovány dopisy. Dokonce i dopisy z městského úřadu s doručenkou či z finančního úřadu. Dopisy nejspíše nebyly ani uloženy na poště, protože úřadu se nevrátila doručenka. Pokoušeli jsme se volat na spádovou poštu, ale opakovaně nám je hovor zvednut a okamžitě položen. Nelze se nikam dovolat a řešit. Tudíž nevíme, zda je problém u doručovatelky či při rozdělování zásilek. Jedná se o doručování zásilek v obci Horní Radouň, která spadá pod poštu v J. Hradci, ul. Jarošovská. Děkujeme za kladné vyřízení žádosti!


Produkt

Pošta Jindřichův Hradec, ul. Jarošovská 696, telefon na který se nelze dovolat 954 395 117


Požadované řešení

Žádáme, aby nám byly opět doručovány všechny zásilky a pokud nejsme doma, tak aby byla zanechána ve schránce uloženka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 12:22, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.