Počet nahlášených stížností: | 89 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den ve vyúčtování mého syna jsem našel tři položky po 99 korun a to vždy strhnuté po sedmi dnech první platba byla uskutečněna dne 21.4.2019 v 17:01 hod. druhá dne 28.4.2019 v 17:02 a třetí 5.5.2019 17:04 nevím jak to mám stornovat či to vůbec ještě jde rád bych se zeptal jak je možné že o tom můj syn neví a vy to automaticky strhnete děkuji za vyřízení Miloš Kotek.
rád bych byl informován a aby mi byli navráceny prostředky za koupi této zprávy jedná se o 297 korun českých.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Ahoj Miloš Kotek,
My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.
Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!
Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.
Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz
S pozdravem
servisní tým DIMOCO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
nikdo se mi už od 21.5.2019 neozval tak nevím jak to pokračuje ?
Děkuji vám za vaši zprávu. Kontaktovali jsme MPSC (Mobile Payments Service Center), abychom objasnili, zda od vás obdrželi žádost o podporu ve vašem případě, a dostali informace, které jste dosud neobdrželi. Můžeme vás proto požádat, abyste je kontaktovali na adrese info-cz@mobileinfo.biz nebo zavolejte na číslo 0844444484 (místní tarif).
Děkuji a jsem s pozdravem,
servisní tým DIMOCO
Společnost, která v souvislosti s uzavřenou smlouvou používá pro komunikaci se spotřebitelem veřejnou komunikační službu, nesmí použít takovou službu, jejíž využití by pro spotřebitele znamenalo účtování vyšších cen, než je běžná cena hovoru. Za porušení této povinnosti hrozí společnosti pokuta až do výše 1 000 000,- Kč. Telefonní číslo uvedené ve vyjádření společnosti patří mezi tzv. modré linky a je pro volajícího zpoplatněno nad rámec jeho běžné ceny hovoru (o volaní na tzv. modré linky jsme informovali například v článku publikovaném na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4157/kolik-nas-stoji-volani-na-osmicky).
Dále opětovně žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.