Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Upozorňuji na podvodné jednání společnosti Viagogo AG. Zakoupil jsem dvě vstupenky na zápas CZE-NOR na 11.5.2019 v celkové ceně 269,14 EUR. Bohužel v Bratislavě odepřen vstup z důvodu neplatnosti vstupenek. Manažer Ticketportalu.sk si nás vzal stranou a oznámil nám, že jsme byli podvedeni, že lístky jsou zfalšované a že nejsme první, kterým tyto vstupenky Viagogo zaslalo. Prosíme o pomoc s vrácením peněz, zkoušeli jsme dle postupu Viagogo, sepsat stížnost, ale pokaždé nám bylo podepsáno, že je server právě v údržbě. Prosíme o pomoc, jak dále postupovat.
Petr Polata
Zfalšované vstupenky
Navrácení zaplacené částky
|
Tweet |
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, nebo dodá vstupenky falešné, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky platné, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.