Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,24.3.2019 jsem zakoupila boty v Deichmannu,Trmice, Tyršova ulice 40404.Po třech týdnech průběžného nošení se mi v oblasti ohybu prstů začala prošlapávat stélka 21.4.2019 jsem boty reklamovala, vše proběhlo bez problémů paní říkala, že po 3 měsících by mi to neuznali, ale po tak krátké době ano,boty my vyměnili.Dnes jsem byla opět reklamovat boty se stejnou závadou,jiná paní mi zdělila že mi reklamaci neuznává, že je to chyba opotřebení a že při první reklamaci mi tam paní prodavačka napsala rozpad stélky a toto prý není rozpad stélky rozpad stélky je v oblasti paty a boty tedy jsou v pořádku a můžu je nosit.Boty se opravdu nosit nedají,je to dost nepříjemné.Já bohužel nejsem odborník abych takovou věc správně nazvala ani posoudila, ale v prodejně by odborníci být měli a aspoň by měli mít stejný názor na posuzování reklamací. O to víc mě to mrzí, chodím tam už pár let nakupovat boty celé své rodině a s tímto přístupem jsem se ještě nesetkala.
Dámská vycházková obuv,1102642/39
Chtěla bych vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí a v tomto případě i k prokázání, že se skutečně jedná o jinou vadu, než jaká byla vytýkána při první reklamaci. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.
"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost kontaktovat mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.